Netflix neustále hledá nové cesty, jak rozšířit svou diváckou základnu. Konkurence je totiž tuhá a následující měsíce se ponesou ve znamení souboje s Apple TV+ a dalšími streamovacími službami. Netflix se proto snaží se zaujmout diváky v neanglicky mluvících zemích lokalizací obsahu a také zvláštními cenovými plány, které zohledňují ekonomickou situaci v dané lokalitě.
To je i případ Indie, kde tamní zákazníci dostali na výběr i „mobilní tarif“. Ten je sice omezen pouze na jedno zařízení a nabízí maximální rozlišení 480p, ale zase láká na nízkou cenu. 199 rupií by v našich podmínkách (po připočtení DPH) znamenalo asi 75 korun měsíčně.
Zástupce Netflixu Greg Peters pro ndtv.com řekl, že jsou překvapeni a potěšeni tím, jak se tomuto levnému tarifu v Indii daří. Zároveň je to pro ně inspirací, aby o podobném řešení začali uvažovat i jiných zemích. Kdy a kde se tak konkrétně stane jsme se ale nedozvěděli.