I O2 se připojuje k oslavám 100 let republiky. Slaví českými filmy a knihami

1
I O2 se připojuje k oslavám 100 let republiky. Slaví českými filmy a knihami
Fotografie: o2.cz
  • Operátor O2 v říjnu zaměří svou kampaň na připomínku sta let od vzniku první Československé republiky
  • Významnému výročí věnuje v O2 Knihovně i O2 Videotéce speciální sekce nazvané 100 let republiky, ve kterých zákazníci najdou vybrané české e-knihy a filmy věnované československé historii posledních sta let
  • O2 připravilo také výroční edici ochranných krytů na telefony a slevy na telefony i příslušenství

Naše technologie propojují lidi po celých sto let - od telefonních budek, pevných linek, mobilů až po první kroky k technologii 5G. Proto jsme se jako český operátor rozhodli, že si společně s našimi zákazníky prostřednictvím našich služeb s hrdostí připomeneme letošní významné výročí,“ popisuje ředitel Komerční divize v O2 Richard Siebenstich.

100 českých titulů v O2 knihovně

Ve své online knihovně připravilo O2 speciální sekci se zvýhodněnou nabídkou významných českých titulů. Mezi nimi nechybí například kniha Vlastimíra Lišky Tomáš Garrigue Masaryk: známý i neznámý.

O2 knihovna

Stáhnout O2 Knihovna

Google Play App Store

V O2 Videotéce najdou diváci po celý říjen v sekci 100 let republiky filmy vykreslující stoletou historii, jako je například Masaryk, Lidice, Habermannův mlýn, Občanský průkaz, Obecná škola nebo Olga. Všechny tyto filmy nabídne O2 v říjnu s třetinovou slevou za 30 korun. O2 Videotéka je k dispozici nejen majitelům O2 TV, ale kterémukoli online zákazníkovi.

Stáhnout O2 TV

Google Play (zdarma) App Store (zdarma)

Sleva 100 korun na příslušenství

Nabídka bude již tradičně doplněna zvýhodněnou nabídkou telefonů, která je v říjnu zaměřená na značku Honor – například model 7A mohou zákazníci k novému tarifu získat za jednu korunu. Symbolickou stokorunovou slevu nabídne O2 po celý říjen na všechny kryty, pouzdra a tvrzená skla.

Komunikační kampaň se objeví v televizi, na internetu a také na prodejnách. Kreativní koncept vytvořila interní agentura Oliver.