Můj Vodafone je opět k dispozici

Můj Vodafone je opět k dispozici
  • Ve dnech 7. až 9. června 2019 Vodafone provede pravidelnou aktualizaci systémů péče o zákazníky
  • Od pátečních 20:00 do nedělního budou dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů
  • Na běžný provoz sítě, tj. na volání, zprávy nebo připojení k internetu nebude mít aktualizace žádný vliv

Aktualizováno 8. 6. 2019

Vodafone stihl práce na aktualizaci dříve, než předpokládal. Ráno tak na sociálních sítích informoval o tom, že samoobsluha Můj Vodafone opět pracuje tak, jak má.


Původní zpráva z 7. 6. 2019

O víkendu 7. až 9. června Vodafone provede pravidelnou aktualizaci systémů péče o zákazníky, jak informuje na svých stránkách. Pro její bezpečný průběh budou od pátku 20:00 do nedělního večera dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů. To se týká Internetové, SMS, Hlasové samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone. Během aktualizace Vodafone doporučuje dobíjet prostřednictvím bankomatů nebo internetového bankovnictví. Dobití přes jiné kanály nebude možné. S blokací ztracené nebo odcizené SIM karty vám i o víkendu operátor pomůže na Lince péče o zákazníky.


Na běžný provoz sítě, tj. na volání, zprávy nebo připojení k internetu nebude mít aktualizace žádný vliv. Pokud potřebujete provést aktivace či změny služeb, Vodafone doporučuje tak učinit nejpozději v pátek do 18:00.

Stáhnout Můj Vodafone

Google Play (zdarma) App Store (zdarma)

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze