Aktualizováno 8. 6. 2019
Vodafone stihl práce na aktualizaci dříve, než předpokládal. Ráno tak na sociálních sítích informoval o tom, že samoobsluha Můj Vodafone opět pracuje tak, jak má.
Pěkné sobotní ráno, aktualizaci systémů jsme dokončili, samoobsluhy Můj Vodafone jsou opět funkční :-) Děkujeme vám za trpělivost.
— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) June 8, 2019
Původní zpráva z 7. 6. 2019
O víkendu 7. až 9. června Vodafone provede pravidelnou aktualizaci systémů péče o zákazníky, jak informuje na svých stránkách. Pro její bezpečný průběh budou od pátku 20:00 do nedělního večera dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů. To se týká Internetové, SMS, Hlasové samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone. Během aktualizace Vodafone doporučuje dobíjet prostřednictvím bankomatů nebo internetového bankovnictví. Dobití přes jiné kanály nebude možné. S blokací ztracené nebo odcizené SIM karty vám i o víkendu operátor pomůže na Lince péče o zákazníky.
O víkendu budou naše systémy ladit formu????, od pátečního večera nejpozději do nedělního večera proto nebude dostupný Můj Vodafone. Veškeré změny služeb budeme moct zpracovat zase od pondělí. Děkujeme za pochopení.
— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) 5. června 2019
Více zde ???? https://t.co/AGVSY055zn pic.twitter.com/TxaCBEqXDp
Na běžný provoz sítě, tj. na volání, zprávy nebo připojení k internetu nebude mít aktualizace žádný vliv. Pokud potřebujete provést aktivace či změny služeb, Vodafone doporučuje tak učinit nejpozději v pátek do 18:00.