Spolu s příchodem nových produktů ze segmentu foldables, chytrých hodinek řady Galaxy Watch6, ale také tabletů Galaxy Tab S9 Samsung nabízí možnost zdarma využít službu Samsung Care+. Co všechno tato služba obnáší a jak ji u novinek využít?
Pojistí před pády i vytopením
Vystihnutí podstaty Samsung Care+ poměrně pěkně shrnuje video dostupné na samsung.com, konkrétně se však jedná o:
- nárok na až 2 opravy za rok, tedy dvě reklamace, opravy či výměny produktu
- pokrytí náhodného poškození, tedy opravu poškození originálními díly
Pojištění Samsung Care+ se vztahuje na náhodná poškození, tedy vytopení telefonu, prasknutí displeje či jeho poškození pádem. Služba Samsung Care+ se naopak nevztahuje na případy, kdy dojde k odcizení či ztrátě zařízení, kosmetická poškození, jež nemají vliv na funkčnost, běžné opotřebení či hrubou nedbalost.
Na které produkty se Samsung Care+ vztahuje
Nabídka Samsung Care+ se vztahuje na všechny nové produkty, tj. jmenovitě Samsung Galaxy Z Flip5, Samsung Galaxy Z Fold5, Samsung Galaxy Watch6, Samsung Galaxy Watch6 Classic, Samsung Galaxy Tab S9, Samsung Galaxy Tab S9+ a Samsung Galaxy Tab S9 Ultra. Pro využití nabídky je nutné se zaregistrovat na stránkách Samsungu, následně je služba Samsung Care+ okamžitě platná.
Nahlášení případné škody je následně možné na stránkách careplus.co, potěší rovněž, že Samsung Care+ se vztahuje i na 60 dní cestování, přičemž kompenzaci obdržíte v okamžiku, kdy se vrátíte zpět do ČR. Drobnou nevýhodou naopak je, že Samsung Care+ nelze převést na jiného uživatele.