První dojmy z Hisense H11 Pro. Když vyrobit hezký hardware nestačí

První dojmy z Hisense H11 Pro. Když vyrobit hezký hardware nestačí
  • Hisense H11 Pro nabídne displej s poměrem 18:9
  • I méně známí výrobci dokáží vyrobit hezký hardware
  • H11 Pro vypadá dobře, má slušný výkon, ale i přesto nedokáže Hisense dát modelu přidanou hodnotu a smysl
  • Cena bude kolem 11,5 tisíc korun

Hisense H11 Pro vypadá prostě dobře. I tento výrobce drží současný trend, nabízí kvalitní displej s poměrem 18:9 a pečlivě zpracované tělo. Je tak jasně patrné, že časy, kdy méně známí výrobci zaostávali konstrukčním zpracováním, jsou dávno pryč. Vzhledem k šestipalcovému displeji se i telefon dobře drží, ale samozřejmě to již má vzhledem k velikosti své limity. FHD+ rozlišení je následně dostačující, pixely při detailním zkoumání najdete, ale na rozlišení si jinak nelze nijak stěžovat.

Hisense H11 Pro – MWC 2018

Potěšení budete i výkonem. O ten se stará Snapdragon 630, 4 GB RAM a 64GB úložiště. Zatím to vypadá vše krásně. Slušné je i prostředí, které trochu kopíruje EMUI od Huawei, ale proč ne? Škoda postaršího Androidu Nougat, ale i to bychom ještě tolerovali.

Co již ovšem přejít nemůžeme, je poměr ceny, výkonu a slibovaných funkcí. Cena cca 450 euro, tedy cca 11,5 tisíce korun, není zrovna nízká. Bylo by možné ji kompenzovat nějakou extra funkcí. Ostatně Hisense slibuje umělou inteligenci nebo rozpoznání obličeje. Bohužel rozpoznání obličeje jsme si nemohli vyzkoušet a za umělou inteligencí se skrývají klasické funkce Googlu. Ani samotný produkt manažer nám nedokázal odpovědět, co má model H11 Pro navíc. Argumentoval například tím, že když používáte Google Mapy a je před vámi kolona, tak se trasa přepočítá a kolonu objedete. Tedy Hisense se chlubí funkcí, kterou mají Google Mapy standardně. To nám přišlo skutečně jako velká škoda, bez něčeho navíc nemá tento telefon šanci na úspěch.

Hisense odráží aktuální situaci, kdy vyrobit hardware není problém, tento nedostatek jsme pozorovali před pěti lety. Nyní je problémem software, protože známé značky mají speciální týmy, vynakládají velké sumy na vývoj a je to vidět. Zde je rozdíl tříd, který nelze jen tak okopírovat.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze