😢Vypněte si prosím blokování reklam na našem webu.
Náš web je závislý na reklamě. Bez příjmů z reklamy pro vás nemůžeme připravovat články ani videa. Ve vašem prohlížeči máte ale reklamy blokovány.

Magenta Moments slaví hned dva milníky, přináší proto zajímavé nabídky

Magenta Moments slaví hned dva milníky, přináší proto zajímavé nabídky
Fotografie: T-Mobile
  • Program Magenta Moments v aplikaci Můj T-slaví rok od spuštění a více než milion registrovaných zákazníků
  • V aplikaci se proto objeví novinky od Costa Coffee, oblíbené magentové pánve od Remosky a mnoho dalšího

T-Mobile formou tiskové zprávy upozornil na to, že jeho oblíbený program Magenta Moments v aplikaci Můj T-Mobile slaví v září 1 rok od spuštění a společně s tím i další milník – přes 1 milion registrovaných zákazníků. Jak bývá při podobných příležitostech zvykem, operátor na oslavu připravil nové nabídky od partnerů i soutěže o exkluzivní ceny. Část z nich je přitom v aplikací dostupná už teď, další se mají objevit v průběhu září. O tom, že jde v programu Magenta Moments narazit i na velmi zajímavé akce, pak svědčí i náš dřívější článek.

T-Mobile uvádí, že za uplynulý rok si uživatelé v aplikaci vyzvedli téměř 2,5 milionů voucherů z nabídky od 240 partnerů, od malých kaváren až po mezinárodní společnosti. Mezi oblíbené výhody patří i program společnosti CineStar 1+1 lístek do kina každé úterý. Aktuálně mohou uživatelé Magenta Moments čerpat například 20% slevu od Samsungu na vybrané spotřebiče a elektroniku, dále výhody jako plechovky Red Bull na prodejnách T-Mobile nebo slevu 25 % na Pizza Hut. Během září se v aplikaci objeví také novinky od Costa Coffee, oblíbené magentové pánve od Remosky a mnoho dalšího, včetně zvýhodněného Boxu pro dvě osoby od Bageterie Boulevard.

Jeden milion uživatelů je pro nás opravdu důvod k oslavě, ale vnímáme to i jako velký závazek vůči našim zákazníkům. Obrovskou zásluhu na tom mají i naši partneři, kteří do toho s námi odvážně šli a za to jim moc děkujeme. Během celého roku jsme přinášeli stále něco nového, ať už to byly nabídky šité na míru, soutěže nebo zábavné gamifikace v aplikaci. Pozitivní zpětná vazba je pro nás ohromnou motivací a těšíme se, kam Magenta Moments posuneme v dalším roce,“ uvádí Daniela Bednářová, segmentová manažerka ve společnosti T-Mobile.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze