T-Mobile shrnul, jak se mu dařilo v loňském roce. Pokračoval v masivních investicích do síťové infrastruktury (4,9 mld Kč), ale také jsme se dozvěděli, že celková spotřeba dat v síti vzrostla meziročně téměř o 26 %. V kombinaci s dalšími faktory to vedlo k meziročnímu nárůstu ziskovosti (13 %) i růstu tržeb (1,3 %).
„Loňský rok pro nás byl v mnoha ohledech jiný – spustili jsme nový rámec marketingové komunikace #MeziSvými, která staví na chvílích strávených ve společnosti těch nejbližších. Přinesli jsme revoluční nabídku roamingových balíčků pro B2C i B2B zákazníky za bezkonkurenční ceny a zahájili spolupráci s legendárním festivalem Colours of Ostrava, v jehož rámci všichni mohli vyzkoušet naši spolehlivou vysokorychlostní 5G síť. Spokojenost našich zákazníků a samozřejmě i zaměstnanců, bez nichž bychom toto všechno nedokázali, je klíčová,“ uvedla Melinda Szabó, generální ředitelka společnosti T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, a dodala: „Pokrývání Česka a pokračující masivní investice do vysoce kvalitních sítí a dalších inovací zůstávají naší prioritou.“
Meziroční souhrn (2024):
- Celkový počet zákazníků meziročně mírně poklesl o 0,2 %, na 6,51 milionu
- Počet tarifních zákazníků (bez M2M) vzrostl o 2 % na 4 miliony
- Počet M2M: 763 000
- Počet uživatelů předplacených karet klesl o 7,8 % na 1,716 milionu
- Počet registrovaných uživatelů zákaznického programu Magenta Moments: 1,365 milionu
- Počet zákazníků T-Mobile TV vzrostl o 10,2 % na 293 000
- Spotřeba dat v mobilní síti stoupla o 25,9 %
- Investice do síťové infrastruktury v ČR dosáhly 4,9 miliardy korun
- Tržby meziročně – nárůst o 1,3 % na 31,093 miliardy korun
- EBITDA (AL) (zisk před úroky a zdaněním) meziroční nárůst o 13 % na 12,728 miliardy korun