Globus oznamuje nové funkce v jeho mobilní aplikaci. Nadiktujete si nákup, on se sám vytvoří, seřadí, vy ho nasdílíte s tím, kdo jde nakupovat a seznam se nově při skenování zboží i sám odškrtá. Další novinkou aplikace je prioritizace slevových kuponů. Díky novým funkcím mají zákazníci ušetřit čas i papír.
Ke dnešku si aplikaci stáhlo přes 100 tisíc uživatelů a většina z nich ji dle statistik firmy aktivně používá. V recenzích se dočtete, že například spoří čas. „Ten nově ušetří i funkce automatického odškrtávání nákupního seznamu po naskenování kódu zboží, stejně i možnost zvolit si slevové kupony, které chce zákazník použít, aby se mu zobrazily na konci nákupu k uplatnění,“ říká Rita Gabrielová, vedoucí korporátní komunikace Globusu. Aplikace umí sestavit nákupní seznam jak pomocí vyhledávače mezi zbožím, tak i naskenováním čárových nebo QR kódů, ale nově lze položky i diktovat. Nejbližší přidané funkce aplikace budou spočívat v nakupování ingrediencí dle receptů. „Vývoj aplikace určují sami zákazníci, kteří nám dávají v průběhu používání podněty, co by si v ní přáli za funkce,“ říká Rita Gabrielová.
Ušetřený papír
Jednou z výhod aplikace je i to, že zákazníci díky ní mají na jednom místě on-line zákaznickou kartu a slevové kupony. V aplikaci využili dodnes zákazníci podle dat přímo od Globusu 45 tisíc slevových kupónů, které nemusely být vytištěny na papír. Celkem jde o desítky kilogramů papíru. Tímto směrem se aplikace vyvíjí i dál.
Zajímavosti: ženy sestavují seznam, muži podle něj nakupují
Nejčastější funkcí, kterou zákazníci využívají, je integrované Scan&Go a sdílený nákupní seznam. Zatímco ženy nákupní seznam v aplikaci sestaví, většinou jsou to muži, kteří s ním do hypermarketu jdou, skener v mobilu používají právě víc oni.
Jako perličku nakonec Globus dodává, že zatímco uživatelé operačního systému Android kupují víc housky, uživatelé Apple pak jsou víc na rohlíky. „Znamená to jediné. Že zákazníci bez rozdílu mají rádi naše pečivo,“ uzavřela s nadsázkou Rita Gabrielová.