Aktualizováno 11. 10. 21:30 hod.
Problém byl dle slov operátora pouze softwarového charakteru a byl již vyřešen Pokud problémy přetrvávají, doporučujeme modem či mobilní telefon restartovat. Z vlastní zkušenosti můžeme potvrdit, že restart modemu může v případě problémů pomoci služby opětovně obnovit, mobilní telefon restart nevyžadoval a začal přijímat zprávy o zmeškaných hovorech.
Původní informace z 11. 10. 20:15 hod.
Pokud i vy využíváte internet od T-Mobilu, je pravděpodobné, že se s výpadky setkáváte od dnešní 18. hodiny. Ve stejný moment se začaly množit komentáře na serveru vypadky24.cz, který výpadky monitoruje. Problémy se nejčastěji týkají právě (mobilního) internetu (k 20:20 hod. souhrnně 70 % všech nahlášených případů), ale v některých případech i hlasových služeb.
Výpadek má plošný charakter, jak koneckonců potvrzují uživatelé webu vypadky24.cz. Výpadky se tak týkají Prahy, Brna, Hradce Králové, Teplic, ale také třeba Ostravy.