I když Samsung a Apple v některých oblastech spolupracují, navenek se snaží tvářit jako nesmiřitelní konkurenti. Zvláště pak Samsung, respektive jeho lokální zastoupení, jsou pak známa tím, že velice otevřeně komentují kroky své konkurence, ať už jde například o uhlopříčku displeje, chybějící sluchátkový konektor nebo absenci nabíječky.
Poslední marketingový „majstrštyk“ si připisuje německá pobočka korejského výrobce. Ta podle galaxclub.nl rozdávala prostřednictvím aplikace Members „sametově měkké čisticí hadříky“. Zájemci je mohli obdržet zcela zdarma, což je zcela jasný odkaz na cenu konkurenčního produktu, která činí 590 korun.
Jedno však mají oba výrobci společné: bojují s nedostatečnými zdroji a narušenými dodavatelskými řetězci. Zatímco Apple bude schopný hadřík dodat zájemcům až někdy v lednu příštího roku, německý Samsung svoji tisícovku čisticích pomůcek rozdal během několika okamžiků a další už ani neslibuje.