Poslední dekáda se nese ve vzájemném soupeření iOS a Androidu, které ztělesňuje vzájemná rivalita firem Samsung a Apple. Zatímco firma s nakousnutým jablkem ve znaku má vlastní komunikační styl a s trochou nadsázky by se dalo říci, že si „žije ve svém vlastním vesmíru“, korejská společnost ve svých vyjádřeních a kampaních ráda komentuje kroky konkurence.
Když se Apple v roce 2016 rozhodl odstranit konektor jack, něco takového nemohlo zůstat bez odezvy. Filozofie Samsungu totiž tehdy byla tento audio konektor zachovat, což náležitě značka využila i ve svých reklamních kampaních.
Karta se však pomalu obrací a ani takový hegemon jako Samsung není schopen vytrvale vzdorovat těmto trendům. Jedním z důkazů je kupříkladu absence jacku u Galaxy Note10. Jak se ale postavit k minulosti, kdy podobné jednání sám kritizoval? Nejlepší by bylo, tvářit se, že se nic z toho nestalo a na všechno zapomenout. Samsung se však tyto reklamní spoty rozhodl v tichosti odstranit. To nebylo moc šťastné řešení, protože jak podotýká sammobile.com, došlo tak k tzv. efektu Streisandové – spoty tak nakonec vidělo více lidí než v době jejich uvedení.