Vodafone oznámil, že si jeho samoobsluha Můj Vodafone dá malou pauzu, která bude využita k nezbytným úpravám v systému. V praxi to pro uživatele znamená, že se po nějaký čas do samoobsluhy nedostanou a nebudou moci měnit nastavení svých služeb, tarifů a obecně jakýkoliv produktů, které s operátorem mají.
V noci z pátku na sobotu si dá samoobsluha Můj Vodafone pauzu a nebude dočasně k dispozici. Případné změny služeb, dobíjení nebo online platby tak prosím stihněte v pátek do 20 hodin, nebo vyčkejte na sobotní dopoledne. Děkujeme za pochopení. pic.twitter.com/FCg9YWS3QO
— Vodafone ČR (@Vodafone_CZ) August 24, 2023
Samoobsluha se odmlčí v pátek od 20:00 hodin a vše by mělo být dle operátora hotové v sobotních dopoledních hodinách. Konkrétní čas ukončení se však samozřejmě v závislosti na délce úprav systémů může mírně lišit. Vodafone proto doporučuje si případné změny služeb zařídit ještě během pátku, případně pak vyčkat až do soboty, a to ideálně do odpoledních hodin, kdy by již vše mělo být zcela připraveno a dostupné všem uživatelům. Závěrem dodejme, že nejde o nijak výjimečnou situaci a Vodafone své systémy čas od času aktualizuje.