Popularita streamovacích služeb roste. Tvoří již 37 % příjmů hudebního průmyslu

Popularita streamovacích služeb roste. Tvoří již 37 % příjmů hudebního průmyslu
1
  • Celosvětové tržby z hudební produkce dosáhly za rok 2018 objemu 19,1 miliardy dolarů (přibližně 437 miliard korun)
  • Ke konci roku 2018 údajně existovalo 255 milionů platících uživatelů

Popularita hudebních streamovacích služeb každým rokem roste, což potvrzuje zvyšující se počet účtů s placeným předplatným u služeb, jako je Netflix, Spotify nebo Apple Music. Se zajímavou statistikou přichází IFPI (Mezinárodní federace hudebního průmyslu), která zveřejnila vývoj trendů v hudebním průmyslu. V loňském roce markantně narostly tržby ze streamovacích služeb o 32,9 % a podílely se na 37 % příjmů celosvětového hudebního průmyslu.


Celosvětové tržby z hudební produkce dosáhly hodnoty 19,1 miliardy dolarů (přibližně 437 miliard korun), a hudební průmysl tak zažívá růst již čtvrtým rokem po sobě. Úspěch může být podle federace přisuzován právě placeným předplatným. Ke konci roku 2018 údajně existovalo 255 milionů platících uživatelů, díky čemuž tržby poskytovatelů hudebních streamovacích služeb přesáhly klasické prodeje hudebních CD v roce 2015.

Diskuze ke článku
Carda
U mě nepochodí já používám MP3 když už mám spoustu volného místa na kartě takhle si potahám co chci a z dat mi to nesebere ani bajt. Tak že nějaký stream služby mám u zadku.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze