Své silné postavení společnost potvrdila především v segmentu přenosných počítačů, kde získala 34% podíl na trhu. V kategorii stolních počítačů vzrostlo Lenovo meziročně dokonce o 73, 1 %.
„Jsme velmi rádi, že navazujeme na tradici loňského roku, ve kterém jsme se stali jedničkou na trhu nejen celosvětově, ale i v České republice. Tohoto prvenství bychom nemohli dosáhnout a udržet jej bez našich zákazníků, obchodních partnerů a distributorů, jejichž spolupráce si nesmírně vážíme. Jejich důvěra v naše produkty a služby je pro nás hnacím motorem dodávat v budoucnu ještě lepší služby a inovativní výrobky na trh,“ říká Petr Toman, generální ředitel společnosti Lenovo Česká republika.
Absolutního prvenství za druhé čtvrtletí 2014 dosáhlo Lenovo v kategorii přenosných počítačů, kde zaznamenalo 48,1% meziroční nárůst a dosáhlo 34% tržního podílu. Za ním stálo rozšiřující se produktové portfolio notebooků a ultrabooků v čele s novou generací vícerežimového zařízení Lenovo Yoga.
Nepřehlédněte
- Recenze Lenovo ThinkPad Yoga – Konvertibilní pracant
- Recenze Lenovo IdeaPad Yoga 2 11 – Tentokráte Intel Pentium
- Recenze Lenovo Yoga 2 Pro – Jemnost nadevše
V segmentu stolních počítačů rostlo Lenovo meziročně o 73,1 %. Zásluhu na tom má především posílení pozice značky Lenovo jak v oblasti uživatelsky dostupných desktopů, tak i v kategorii firemních stolních PC, kde Lenovo vzrostlo nejvíce mezi prvními pěti největšími dodavateli. K oblíbeným modelům patří kromě All-in-One počítačů i kompaktní modely, jako je například Lenovo Q190.
Vedle posilování pozice na počítačovém trhu se však Lenovo nově zaměřuje i na tzv. kategorii PC+, která zahrnuje i tablety a chytré telefony. Od letošního září jsou telefony Lenovo oficiálně distribuovány i na český trh.
Čtěte: Telefony Lenovo v ČR oficiálně: přehled modelů a cen
Zdroj: TZ Lenovo
Škoda ze Lenovo nedělá telefony S WP, nahradil bych tím svou Lumii.
Lenovo je bestovni proste :)