Tip: přečtěte si také článek - O2 v květnu: LG Optimus 2X, HTC Desire S a Samsung C3530
"V souvislosti se silným komunikačním potenciálem komunitních webů, chceme být našim zákazníkům plně k dispozici i tam. V tuto chvíli máme přes šedesát tisíc fanoušků na Facebooku a více než tisíc followerů na Twitteru a jejich počet se dynamicky zvyšuje, stejně jako počet dotazů, které přes tyto kanály přicházejí. V blízké době navíc plánujeme na našich webových stránkách otevřít diskuzní fórum, které by primárně sloužilo k výměně zkušeností mezi samotnými zákazníky. Náš nový tým však bude diskuze také sledovat a aktivně se do nich zapojovat. Otevřením fóra chceme vyjít vstříc i zákazníkům, kteří na internetu komunitní sítě příliš nevyhledávají," říká Jindřich Fremuth, ředitel on-line divize společnosti Telefónica Czech Republic.
Čtěte: 3G od O2 bude do konce června dostupné pro 45% populace ČR
O2 také rozšířilo služby péče i na sociální sítě se základnou na Facebooku. Speciální tým operátorů (Sandra, Jirka, Mirek, Petr) nabízí na oficiálním facebookovém a twitterovém profilu společnosti a na YouTube kanále O2 v sekci O2 Guru všem zákazníkům odbornou pomoc, rady a odpovědi. Kromě standardního zapojování se do diskuzí pod příspěvky nebo videonávody lze využít unikátní formulář, umístěný na facebookou.
Do formuláře uvede uživatel své kontaktní údaje a daný problém. Navíc si zvolí konkrétního člena týmu, který na dotaz v co nejkratší době zareaguje a je za jeho zodpovězení nebo vyřešení situace zodpovědný. Průběžně také uživatele informuje o stavu řešení.
Profily Telefónica Czech Republic na sociálních sítích:
- http://www.facebook.com/o2cz
- http://twitter.com/#!/O2_CZ
- http://www.youtube.com/o2cz#g/c/20EF2074351A75E9
Zdroje: TZ O2
