Analogové tachometry, otáčkoměry a další ukazatele se pomalu chystají do důchodu, alespoň u prémiových automobilů. Tento trend následuje i Audi, které u modelů TT a Q7 představilo Virtual Cockpit. Zjednodušeně, v kapličce před řidičem sídlí velký displej, na kterém lze zobrazovat řadu informací z multimediálního systému nebo kompletní navigační mapu a dynamicky také měnit zobrazované ukazatele podle jízdního režimu.
TFT displej s úhlopříčkou 12,3 palce má vysoké rozlišení 1440 × 540 pixelů. Aby byly grafické efekty co nejplynulejší, nasazuje Audi u svých nových vozů čip Tegra 30 z řady Tegra 3 společnosti NVIDIA. Čtyřjádrový čip s taktovací frekvencí více než 1 GHz spolupracuje se speciálním 3D grafickým programem a dokáže realizovat osm miliard početních operací za sekundu. Moderní vzhled završují propracované detailní efekty. Například otáčkoměr je zobrazován v taktu 60 obrazů za sekundu, aby se virtuální ručička pohybovala plynule s nejvyšší precizností.
Tlačítkem „View“ na vrcholné verzi multifunkčního volantu může řidič přepínat mezi dvěma náhledy. V režimu „Infotainment“ dominuje displeji centrální okno s navigační mapou nebo seznamy nabídek telefonu, rádia a audiosystému. Otáčkoměr a rychloměr jsou vidět na levé a pravé straně jako malé kruhové přístroje.
V klasickém náhledu je centrální okno menší a přístroje s černými stupnicemi, červenými ručičkami a bílými číslicemi mají přibližně rozměry současných analogových přístrojů. V modelu Audi TTS je středem pozornosti sportovní režim, jemuž dominuje centrální otáčkoměr, v jehož vnitřní ploše ukazují digitální číslice rychlost jízdy. Dalším prvkem modelu TTS je zobrazování aktuálního plnicího tlaku v procentech.
V nejnovějších automobilech Audi se systémem Audi Connect nalezneme i LTE i Wi-Fi připojení a mnoho nových funkcí na streamování hudby a dalšího obsahu. Nové Audi Q7 obsahuje podporu také pro oba nové systémy k propojení mobilního telefonu a automobilu - Apple CarPlay a Google Android Auto.