Nakupování v přímém přenosu není takové terno, jak TikTok doufal

Nakupování v přímém přenosu není takové terno, jak TikTok doufal
Fotografie: Petr Vojtěch, mobilenet.cz
  • Funkci TikTok testuje ve Velké Británii
  • Expanze nebude tak rychlá, jak se očekávalo

TikTok ve Velké Británii testuje novou funkci, jejímž účelem je (jak jinak) ještě účinněji monetizovat obsah na sociální síti. Deník Financial Times informuje o možnosti nakupování v rámci přímého přenosu (livestreamu) daného obsahu pod přezdívkou „On Trend“, kterou TikTok představil ve Velké Británii v prosinci minulého roku.

Nová funkce, kterou TikTok původně plánoval brzy představit také v Německu, Francii, Itálii a Španělsku, se však prozatím nesetkala s takovým ohlasem, jaký se očekával. Přitom na domácím čínském trhu, kde funguje TikTok pod názvem Douyin, se těší obrovské popularitě. Prozatím tak TikTok zůstane u pokusů udělat funkci populárnější na území Velké Británie. Do budoucna však můžeme rozhodně očekávat rozvoj nakupování přímo skrze sociální platformy, na rozdíl od klasických e-shopů.

Související články
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze