Na novém webu přibyla celá řada zajímavých funkcionalit. Díky novým filtrům mohou zákazníci třídit potraviny podle alergenů, životního stylu a stravovacích preferencí anebo země původu. Zajímavé je také sdílení nákupních seznamů pro rodiny, které lze jednoduše sdílet pomocí URL odkazu a nákupy tak lépe plánovat. V novém se zákazníkům představí i mobilní aplikace, přes kterou již dnes může nakupovat hned několik členů domácnosti pod jedním profilem naráz.
Dnes se chystáme na velký krok dopředu! ????Přechod na nový IT systém, který nám pomůže posunout se o notný kus dál. A přinese mimo jiné i nový web. Co to bude znamenat? Přečtěte si to u nás na blogu: https://t.co/Zy7I21XLRl
— Košík.cz (@kosikcz) September 30, 2019
Tak držte palce! ✊
Nový systém, na kterém web funguje, však přináší další – i když na první pohled neviditelné – benefity. Košík výrazně lépe připraví na další růst a rozšiřování funkcí a umožní efektivněji pracovat se závozovými oblastmi, které se dají výrazně lépe modelovat. Díky tomu může e-shop rychleji reagovat na poptávku po svých službách a flexibilně zařazovat nová města a obce. Vylepšen byl i způsob objednávání čerstvých potravin, především pečiva. Ty nyní bude možné bez omezení objednávat i u nákupů plánovaných dlouho dopředu.
„Za dobu, co Košík na trhu funguje, se očekávání zákazníků posunula zase o velký kus kupředu. Proto jsme postavili nový Košík tak, aby respektoval současné trendy v online nákupu potravin a byl připravený na další růst. Zaměřili jsme se především na rychlost a zjednodušení nákupu tak, aby zkušený zákazník dokázal nakoupit do pěti minut,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.
Kompletní přechod na nový systém si vyžádal růst e-shopu. Ten za poslední rok vyrostl asi o polovinu a chystá se na další rozšiřování závozových oblastí pomocí precizního modelu. „Nutnost technologického přesunu ‚do většího‘ byla vzhledem k růstu Košíku nevyhnutelná. Celý proces byl velice náročný a k jeho završení došlo právě teď. Podařilo se nám položit důležité základy pro další růst a expanzi, ale také pro představení celé řady nových funkcí. Nyní nás čeká vyhodnocení a ladění před vánoční sezonou a postupné zavádění novinek z našeho technologického line-upu,“ dokončuje Jeřábek.