Vodafone se rozhodl lépe zabezpečit své zákazníky a přístup k samoobsluhám opatřit dvoufázovým ověřením. Týká se to nejen webové samoobsluhy, ale také přístupu do aplikace Můj Vodafone. Na začátku to sice znamená pro uživatele drobnou práci navíc, ale následně bude váš účet mnohem lépe chráněn, a to by mělo být tím vůbec nejdůležitějším.
O novém způsobu přihlášení k samoobsluhám Vodafone své zákazníky již s předstihem informoval prostřednictvím SMS zpráv a e-mailů. Přejdou na něj totiž všichni zákazníci Vodafonu. Dvoufázové ověření funguje velmi jednoduše. Pro přihlášení využíváte vaši e-mailovou adresu a heslo, které musí být alespoň 8místné a složené z alespoň jednoho velkého písmena, čísla a speciálního znaku. Pro zvýšení bezpečnosti však samotné přihlášení potvrdíte ještě SMS zprávou, ve které přijde unikátní kód.
Jaké výhody má přihlašování e-mailem s dvoufázovým ověřováním?
- Vyšší zabezpečení – díky dvoufázovému ověření pomocí jednorázového kódu.
- Snadná obnova hesla – když své heslo zapomenete, jednoduše si ho on-line cestou obnovíte.
- Správa více účtů – pod jedním přihlášením můžete pohodlně spravovat všechny služby a účty, a to nejen svoje, ale i svých blízkých (pokud od nich získáte přístup).
- Možnost správy účtu pro ostatní – sami můžete udělit přístup pro přihlášení k vybrané službě nebo zákaznickému účtu někomu ze svých blízkých nebo třeba kolegovi z firmy. Každý se přihlašuje vlastním e-mailem.
- Nemusíte si pamatovat číselné heslo (operátor jeho části může poptávat kvůli ověření) – číselné heslo kdykoliv zjistíte v samoobsluze Můj Vodafone. Využijete ho pro hlasovou a SMS samoobsluhu a pro kontakt s Vodafonem v prodejně nebo na Lince péče o zákazníky.