TIP: Auta a mobily: Audi Connect v Audi A7 dostalo nové funkce
To, že nejsportovnější model od automobilky Audi dostane pod svou kapotu výkonný benzinový motor, se vědělo. O modelu e-tron, tedy čistě elektrické variantě, se velmi vážně spekulovalo. Nyní již víme, že kromě standardního modelu s atmosférickým desetiválcem pod kapotou přijede i verze čistě elektrická.
Audi R8 e-tron dostane do svých útrob dva elektromotory. Každý z nich poskytuje výkon 228 koní a 460 N. m. Konečný výkon tedy činí 456 koní a 920 N. m točivého momentu. To vše stačí k rozpohybování Audi R8 z klidu na sto kilometrů za hodinu za pouhých 3,9 sekundy. Například konkurenční automobilka Tesla Motors a její model Tesla Model S P85D dokáže stejnou disciplínu ještě o 0,7 sekundy rychleji. Dojezd Audi R8 e-tron byl oproti konceptu dvakrát prodloužen a na jedno nabití je vůz schopný ujet okolo 480 kilometrů. Nabití na plnou kapacitu vás zdrží o necelé dvě hodiny.
Druhá generace Audi R8 e-tron se na rozdíl od svého předchůdce bude prodávat. Abych byl přesný, tak všechny vozy budou zadány do výroby až po objednávce, kterou můžete uskutečnit již na konci letošního roku.
Zdroje: theverge.com
https://www.audi-mediaservices.com/publish/ms/content/en/public/pressemitteilungen/2015/02/26/audi_presents_the.html
To robíte ako z vašej stranky chaos a balast? čital som si znenie serveru mobilenet, a piše sa že je to o mobiloch, tak sa toho držte alebo sa premenujte.
Mobilenet urobte si v tom poriadok aké je vaše zameranie! pretože takýto balast vám len znižuje kredit. To je ako keby napr magazin forbes dával članky o archeologii či antropologii.. Ako by sa to asi odrazilo na doveryhodnosti a kredite key tam začali drbať také članky? Ked je to magazín o politike ekonomike, business a financie..
Zoberte si od nich príklad a držte sa toho na čo ste zameraný inak sa vaša stranka stratí kredit a záujem.