Audi Q6 e-tron quattro nabídne dojezd 500 km. Dorazí za tři roky

4
  • Elektrický pohon už není pouhá utopie, ale alternativa, se kterou se musí rozhodně počítat. I proto ho do svých plánů zahrnuje čím dál více automobilek. Například Audi má v roce 2018 představit model Q6
  • e-tron quattro, jenž vypadá velmi dobře a co víc, dojezd až 500 kilometrů vypadá
  • rozhodně zajímavě.

TIP: Auta a mobily: Audi Connect

V německém městě Neckarsulm můžete mimo jiné navštívit prostory Audi Forum. K vidění je tam toho opravdu hodně a pokud jste fanoušky německé automobilky, jistě si přijdete na své. V těchto dnech tam můžete vidět plánovaný koncept. Jedná se o Audi Q6, které má dorazit v roce 2018. Námi zmiňovaný model nese označení Audi Q6 e-tron quattro a nabídne výkon 496 koní. Díky tomu zvládne zrychlit z klidu na sto za 4,6 sekundy a dosáhnout rychlosti až 210 km/h.

Audi Q6 e-tron quattro

Jak je již z názvu patrné, Audi Q6 e-tron quattro nabízí pohon všech kol. Celý vůz pohání lithium-iontové baterie, které do plné kapacity nabijete zhruba za 50 minut. A to s ohledem na udávaný dojezd 500 kilometrů není nikterak špatná hodnota. Cíl automobilky Audi je jasný, zatopit konkurenční Tesle a jejich modelu X. Ta nabízí dojezd 413 kilometrů, takže zde by na tom měla být ingolstadtská automobilka lépe.

Zdroje: carscoops.com

Diskuze ke článku
PG
No za 3 roky to Audi bude mít těžké. Model X tou dobou bude 3 roky na trhu, možná za sebou bude mít i facelift a velmi pravděpodobně zlepšení parametrů a Tesla bude mít dost slušný náskok ve zkušenostech s výrobou elektromobilů.
Honza
A zase zdrazej elektrinu :-)
Runner
Tak i tesla uz ma SUV, takze audi zaspalo, ale cim vic elektrickych aut tim lip alespon pujde cena benzinu dolu...
PB
Jakmile Tesla + Panasonic dostaví svou megafabriku na accu, tak se začnou dít divy, které nenechají kámen na kameni. Proč? Cena článků či konkrétně cena/objem energie v jednotkové hmotnosti je totiž jediným limitujícím faktorem, jinak je Emobil konstrukčně daleko jednodušší a tím v případě opravdu hromadné výroby i levnější => při správném nastavení kvality + marketingu i daleko ziskovější - viz. Apple (..i když nikoli servisně, což je dnes hlavní ziskový příjem prakticky všech automobilek vyjma highendu počínaje Audi, Porsche, Mercedes + BMW a výše, které mají velmi slušný zisk i přímo na autě).

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze