Vodafone spouští vánoční nabídku pro předplacenkáře. Naděluje hned čtyřikrát

2
Vodafone spouští vánoční nabídku pro předplacenkáře. Naděluje hned čtyřikrát
Fotografie: Ioannis Papadopoulos, mobilenet.cz
  • Dárky pro majitele předplacených karet hodlá Vodafone odhalovat postupně
  • Dnes (24. listopadu) přichází s balíčkem až 11 GB dat měsíčně

Už na začátku listopadu Vodafone představil svou vánoční kampaň, na kterou aktuálně navazuje i vánoční nabídka pro předplacené karty. Zákazníci si mohou během následujících čtyřech týdnů postupně rozbalit čtyři dárky. První už dnes, jde o datový balíček 6 GB dat a neomezené SMS v síti, jehož cena klesá z 349 na 199 korun měsíčně, a to na půl roku. Každý měsíc si k němu navíc zákazník může v samoobsluze Můj Vodafone vyzvednout 5 GB dat zdarma.

Vodafone předplacená karta vánoční akce 2022

Za 199 korun měsíčně tak lze získat celých 11 GB dat a neomezené SMS v síti Vodafonu. Zvýhodněný balíček si je možné pořídit do 4. prosince, a to na webu vodafone.cz po přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone.

Chceme odměnit naše věrné zákazníky a víme, že v předvánočním shonu mobilní data ocení hned dvojnásob. Proto jsme se jim rozhodli nadělit rovnou nejvyšší datový balíček s výrazným dlouhodobým zvýhodněním,“ říká Simona Lišková, marketingová ředitelka Vodafonu.

Každý týden bude na zmíněném webu představena další vánoční limitovaná nabídka. Každá z nich má omezenou platnost, a proto se vyplatí stránku pozorně sledovat, stejně tak na stránkách najdete přesné podmínky pro využití speciálních nabídek. Hned příští týden, od 5. prosince, je pro zákazníky nachystaná nová limitovaná edice předplacené karty, se kterou zákazník ušetří dlouhodobě.

Související články
Diskuze ke článku
Jan Bastyr
Naposledy upraveno: 12:25
Vážená paní Simono Lišková, marketingová ředitelko Vodafonu.
Byl jsem dlouholetým zákazníkem Vodafonu (téměř 21 let).Několikrát jsem žádal o úpravu mého tarifu (zvýhodnění stávajících služeb) a to myslím v posledním cca roce. Nikdy mi nebylo vyhověno, pouze nabídky na "zvýhodněné" a sice pod podmínkou internetu na doma apod. služeb o které jsem neměl zájem. Společně s manželkou jsem u Vás měl 6 nebo 7 telefonních čísel. V IGY v ČB na pobočce nám opakovaně sdělili to samé co po telefonu, ...nelze s tím nic udělat, pouze s nabídkou na další (dražší) výhodnější služby. Po tomto sdělení jsme se rozhodli odejít jinam, po tomto sdělení vás zaměstnanec v IGY pokrčil rameny a řekl " tak si klidně běžte".
Po odchodu jinam se od Vás rostrhl pytel s telefonáty, zda by s tím šlo něco udělat. Jinými slovy, dokud zákazník platí tak ho drbejte co to jde, jakmile chce odejít naslibovat hory doly.
Poslední kapka byla, když do e-mailu přišla nabídka na cca stejnou službu kterou jsme měli ale o 1/3 levnější ale pouze pro nové zákazníky. Nebo-li výsměch stávajícím klientům, kteří roky (21 let) pravidelně platily. Nového zákazníka který Vám nepřinesl ještě ani korunu zvýhodnite ale stávající nemá nárok.
Tolik moje zkušenost s Vodafonem
Tomas Chabera
Tomas Chabera
Neomezené sms... To ještě dneska někdo využije?

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze