Mobilní divize Samsungu vykázala meziročně (při srovnání prvního čtvrtletí letošního a loňského roku) pozitivní nárůst tržeb ve výši 22 %, který se pojí i s 3% provozním ziskem. Strategie na letošní rok má být pak podle sammobile.com více zaměřena na ohebné telefony.
Podle dostupných informací sice celková poptávka po smartphonech v posledním období poklesla, zároveň však zákazníci projevili větší zájem o prémiové smartphony. Mezi dražší zařízení pak nepochybně patří i ohebné modely, ať již se jedná o Fold (nejdražší smartphone v nabídce Samsungu) či levnější véčko Flip. Aby prodeje foldables ještě více podpořil, má Samsung údajně investovat mnohem více peněz do marketingových aktivit. Stejně tak chce zvýšit atraktivitu svých chytrých hodinek a tabletů Galaxy Tab.
Ještě by chtělo zmínit že má 95% ztrátu:
Samsung má za sebou katastrofální čtvrtletí. Zisk mu spadl o 95 procent..