Oddělení značky Honor od Huawei se podle průzkumu counterpointresearch.com ukázalo jako správný krok. Trend klesajícího zájmu o výrobky Honor se v současnosti otáčí a minimálně v domácí Číně značka zažívá opětovný vzestup. Z dubnového 5,7% tržního podílu si v červnu ukousla již pěkných 8,4 % z vysoce konkurenčního trhu s chytrými telefony.
"HONOR’s China market share stood at 8.4% in Jun after reaching the bottom of 5.1% in Jan. It is yet to recover its sales peak of 4.55M units in Aug20" @archiezhcp
— Counterpoint (@CounterPointTR) August 6, 2021
With @Honorglobal Back, China #Smartphone Market to See Another Shakeup: https://t.co/hchlsC185O#technews pic.twitter.com/COfnFniAO9
Prodeje v období mezi 21. červnem a 4. červencem narostly o 36 % ve srovnání s předchozím dvoutýdenním obdobím. Za opětovný úspěch značka vděčí zejména populární nové řady Honor 50 odhalené 25. června, která má po dlouhé době zase podporu dříve zapovězených Google služeb. Zájem by mohla vzbudit i očekávaná řada Honor Magic3, která bude brzy představena.
Zvýšení zájmu o produkty Honor může být podle CounterPoint Research přiřazeno rovněž dlouhodobé zákaznické loajalitě i schopnostem oddělení stojícího za vývojem nových technologií. Právě do něj bylo podle CEO společnosti, George Zhaa, znovu přijato více než 4 000 zaměstnanců. V neposlední řadě má Honor vděčit za úspěch čínské společnosti Digital China, která pomáhá s distribucí Honor zařízení i na místa (na čínském trhu), kam má konkurence obtížný přístup.