Honor, který působí od roku 2020 jako samostatná značka, hned na začátku letošního roku představil Honor Magic V, nejtenčí skládací mobilní telefon svého druhu. Během MWC 2022 v Barceloně uvedl také celou řadu novinek, vlajkovou řadu mobilních telefonů Honor Magic4, stylové designové hodinky Honor Watch GS 3 nebo bezdrátová sluchátka, která umí naměřit teplotu Honor Earbuds 3 Pro. Během nedávného rozhovoru George Zhao, CEO a globální prezident Honor, uvedl, že předpokladá zdvojnásobení prodejů na globálním trhu.
Zhao zdůraznil, že za narůstající úspěch vděčí všem zaměstnancům značky a celé firemní kultuře v duchu „Honor Can Do“ (Honor to dokáže).
Honor 50 je v prodeji celkem ve 49 zemích.
Na základě dat, které publikovala agentura Counterpoint minulý měsíc, byl Honor druhým největším výrobcem mobilních telefonů na čínském trhu za čvrtý kvartál roku 2021. „Tento rok čekáme skokový nárůst. Nové produkty, které jsme právě uvedli na MWC 2022, posunou celou značku mnohem dál a rozšíří potenciální cílovou skupinu zákazníků,“ řekl Zhao.
„Dnes máme mnohem více kapacit vyvíjet vlastní strategii a vytvářet opravdový globální brand,“ dodal Zhao. K zajištění stabilního růstu navzdory poklesu výroby nových čipů, se značka Honor bude koncentrovat na mezinárodní trh, aby vybudovala silnou základnu se solidní základnou fanoušků po celém světě. Momentálně je Honor partnerem více než 200 přepravních společností a prodejců. Jen 98 jich je v Evropě, včetně značek Vodafone, Orange, Telefonica, H3G, Bouygues nebo SFR. Díky těmto partnerstvím může Honor distribuovat opravdu v globálním měřítku. Nedávno uvedený Honor 50 je v prodeji celkem ve 49 zemích. Honor má v plánu dál představovat nové produkty na globální trh do konce tohoto roku od prémiové řady mobilních telefonů Honor Magic Series přes číselnou sérii až po Honor X Series – řadu, která kombinuje velmi dobrou výbavu se zajímavou cenou.
Aktuálně má značka už více jako 11 000 zaměstnanců po celém světě. Více jak 55 % jsou ve vývojových a výzkumných centrech, aby zajistili technologický růst společnosti. Honor momentálně operuje se 6 vývojovými a výzkumnými centry, včetně pobočky ve Francii nebo v Japonsku, a více jak 100 inovativními a testovacími laboratořemi.