Máte poslední dobou problémy s aplikací Můj Vodafone? Tady je vysvětlení

4
Máte poslední dobou problémy s aplikací Můj Vodafone? Tady je vysvětlení
Fotografie: Martin Fajmon, mobilenet.cz
  • Někteří zákazníci se nemohou do aplikace přihlásit, případně jim nejsou dostupné některé ze sekcí aplikace
  • Za problémem je podle Vodafonu květnová aktualizace systémů

Vodafone prostřednictvím sociálních sítí informuje o tom, že jeho zákazníci mohli mít v posledních dnech neočekávané problémy s vyřízením dotazů a požadavků skrze aplikaci Můj Vodafone. Operátor upřesňuje, že za problémy, které mohou způsobovat mimo jiné nemožnost se přihlásit ke svému účtu i delší načítání aplikace, stojí aktualizace systémů, o které jsme vás informovali a proběhla začátkem května.


Konkrétně se lze dočíst: „Jak jsme vás dříve informovali, během prvního květnového víkendu jsme do systémů nasazovali velký objem aktualizací a nových funkcí, u kterých věříme, že je naši zákazníci, ať už s nastavením Vodafone služeb či UPC, v budoucnu ocení. Víme, že si zasloužíte perfektní zákaznický servis, a děláme maximum, aby byly všechny naše systémy brzy opět v plné síle a my vám ho mohli opět poskytnout. “ Vodafone v případě, že vám stále nefunguje přihlášení, případně některá ze sekcí aplikace, prosí, abyste se pokusili přihlásit později. V současné chvíli by měla samoobsluha fungovat a do obvyklého stavu by se podle vyjádření operátora měla vrátit v řádech dnů.

Stáhnout Můj Vodafone

Google Play (zdarma) App Store (zdarma)

Diskuze ke článku
Lukáš Školoudík
Lukáš Školoudík
Pokud se poslední dobou myslí 2 roky, tak souhlasím.
Ananas
Problémy jsou od začátku spuštění aplikace MV
Jan
Vodafon trpím pouze jako firemní tarif. Suveréně nejhorší operátor.
M:(
Neuveriteľne amatérska firma. Tá ich appka je na zaplakanie. A ustavičné odstávky na dlhé hodiny sú tiež ukážkou neschopnosti a výsmechom zákazníkom.

A teraz takto skončí aj UPC. Veľmi smutné.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze