Máte poslední dobou problémy s aplikací Můj Vodafone? Tady je vysvětlení

3
Máte poslední dobou problémy s aplikací Můj Vodafone? Tady je vysvětlení
Fotografie: Martin Fajmon, mobilenet.cz
  • Někteří zákazníci se nemohou do aplikace přihlásit, případně jim nejsou dostupné některé ze sekcí aplikace
  • Za problémem je podle Vodafonu květnová aktualizace systémů

Vodafone prostřednictvím sociálních sítí informuje o tom, že jeho zákazníci mohli mít v posledních dnech neočekávané problémy s vyřízením dotazů a požadavků skrze aplikaci Můj Vodafone. Operátor upřesňuje, že za problémy, které mohou způsobovat mimo jiné nemožnost se přihlásit ke svému účtu i delší načítání aplikace, stojí aktualizace systémů, o které jsme vás informovali a proběhla začátkem května.


Konkrétně se lze dočíst: „Jak jsme vás dříve informovali, během prvního květnového víkendu jsme do systémů nasazovali velký objem aktualizací a nových funkcí, u kterých věříme, že je naši zákazníci, ať už s nastavením Vodafone služeb či UPC, v budoucnu ocení. Víme, že si zasloužíte perfektní zákaznický servis, a děláme maximum, aby byly všechny naše systémy brzy opět v plné síle a my vám ho mohli opět poskytnout. “ Vodafone v případě, že vám stále nefunguje přihlášení, případně některá ze sekcí aplikace, prosí, abyste se pokusili přihlásit později. V současné chvíli by měla samoobsluha fungovat a do obvyklého stavu by se podle vyjádření operátora měla vrátit v řádech dnů.

Stáhnout Můj Vodafone

Google Play (zdarma) App Store (zdarma)

Diskuze ke článku
Lukáš Školoudík
Lukáš Školoudík
Pokud se poslední dobou myslí 2 roky, tak souhlasím.
Ananas
Problémy jsou od začátku spuštění aplikace MV
Jan
Vodafon trpím pouze jako firemní tarif. Suveréně nejhorší operátor.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze