Včerejší večer patřil jednoznačně Applu a jeho keynote, na které došlo primárně k představení čtyř nových iPhonů 14. To samozřejmě neuniklo ani jedničce na poli mobilních telefonů – Samsungu, který ihned po skončení představovací akce vyslal do světa novou reklamu. Dle očekávání je její náplní se trefovat do Applu a jeho letitých nešvarů. Reklama se nese v duchu seznamování se s telefonem, který lze snadno složit na půl.
Hlavní hrdinka celé reklamy, Elena, má ráda svůj klasický telefon, avšak po seznámení s ohebným Samsungem jej v přeneseném slova smyslu vidí všude kolem sebe. V podobě sklopené sedačky v městské hromadné dopravě, v sendviči, elektrické koloběžce či dveřích od lednice. Vše vyústí v návštěvu terapeuta, kde se svěřuje, že vlastně kupuje stále ten stejný telefon zas a znovu. To je mimochodem trefná narážka na to, že design iPhonů se mění jen zřídkakdy a obecně je při mezigeneračních obměnách změn velmi pomálu.
Cílem nové reklamy Samsungu je nastínit budoucnost, která je dle jihokorejského výrobce v telefonech s ohebným displejem, které přináší pomyslný svěží vítr do jinak zpravidla identických velkých telefonů s dotykovým displejem. Na závěr reklamy tak Elena objednává nový Galaxy Z Flip4, který posléze uhrane dalšího člověka.
Ze je iPhone nudný, to samé se muže napsat i o telefonech Samsung a i dalších telefonech.