Instagram spustil Stories v srpnu loňského roku, za tu dobu se novinka stala velice populární. Ještě ke konci roku používalo Stories denně zhruba 100 milionů lidí, nyní je to cca 15krát více.
TIP: Instagram Stories táhnou, aktivně je využívá 100 miliónů uživatelů

Inovace, kterou si pro nás Instagram aktuálně připravil, bohužel potěší méně. Mezi jednotlivé příspěvky uživatelů se budou vkládat reklamy – buď 5vteřinové (fotografie), nebo 15vteřinová videa. Ty se začnou automaticky přehrávat – včetně zvuku – obě formy reklamy však bude možné manuálně přeskočit.
V první vlně se začnou zobrazovat reklamy globálních značek, jako je Asos, Netflix, Airbnb, Nike a další. Do budoucna se bude forma zobrazení reklam rozšiřovat, do reklamních bloků se budou kupříkladu umisťovat odkazy na dané produkty a služby.
Zdroje: techcrunch.com