V roce 2019 zaznamenala společnost Honor růst na všech mezinárodních trzích s meziročním navýšením 21 % v oblasti mobilních telefonů v prvních třech čtvrtletích roku. Díky strategii 1 + 8 + N produktů Smart Life zaznamenal Honor meziroční nárůst o 1 333 % v kategorii wearables.
Dodávky zařízení v západní, střední a východní Evropě
Kolosální růst potřeby chytrých zařízení indikuje přesun zákaznického chování směrem k více digitálnímu životnímu stylu. Průzkum společnosti ukazuje, že na každých 100 dodaných chytrých telefonů v roce 2023 v západní Evropě připadne 86 chytrých osobních audio zařízeních, 38 osobních počítačů nebo notebooků, 24 chytrých náramků nebo hodinek, 28 chytrých reproduktorů a 18 tabletů.
Ve střední a východní Evropě na každých 100 dodaných chytrých telefonů v roce 2023 bude 36 chytrých osobních audio zařízení, 16 osobních počítačů nebo notebooků, 15 chytrých náramků nebo hodinek, 5 chytrých reproduktorů a 6 tabletů.
Zákazník se čím dál více přiklání k inteligentnímu bydlení
Na základě výsledků průzkumu až 41 % oslovených respondentů nosí více než 1 chytré zařízení do práce, toto číslo stoupá na 68 %, když jsou doma.
Výsledky průzkumu také ukazují, že k hlavním důvodům, proč si koupit chytré hodinky nebo fitness náramek, patří zvýšení fitness a zdravého životního stylu (56 %), touha po vyzkoušení nových chytrých funkcí (18 %) a přijímání upozornění přímo na zařízení na zápěstí (18 %). Pohodlí je největší benefit pro nákup chytrých audio zařízení (48 %), následuje lepší zvuková kvalita (20 %) a více funkcí (15 %).