Honor během první poloviny roku meziročně zaznamenal 32% nárůst prodejů. Zvolená strategie technologického brandu se tak evidentně vyplácí a přináší první ovoce. Nejen díky fitness hodinkám Honor MagicWatch 2 a notebookům Honor MagicBook se Česká republika v prodejích šplhá na přední pozice.
Strategie 1+8+N přináší první ovoce
Honor se v první polovině roku dostal do první pětky nejprodávanějších telefonů v České republice. V Rusku se pak stal vůbec nejprodávanější značkou chytrých telefonů s 25,9% podílem na trhu. Za první čtvrtletí roku 2020 byla společnost v první pětce v prodeji chytrých telefonů také v Saúdské Arábii, kde si vysloužila třetí místo v kategorii high-end chytrých telefonů. V segmentu nositelné elektroniky v prvním čtvrtletí roku 2020 patří do pětky nejúspěšnějších zemí z hlediska prodejnosti Rusko, Malajsie, Česká republika a Indie.
V červnu 2020 se série Honor MagicBook vyšplhala na první místo za nejlépe prodávaný ultrabook v Rusku. Honor MagicBook 14 se stal druhým nejvíce prodávaným produktem na českém e-shopu Datart.cz. Čtvrté místo za nejlépe prodávaný produkt získal na německém notebooksbiliger.de, páté místo za nejprodávanější notebook a desáté místo za nejprodávanější produkt vůbec na francouzském Boulanger a dostal se do desítky nejlépe prodávaných nových produktů na Amazon.co.uk s hodnocením zákazníků 4,9 hvězdiček.