Coolpad oficiálně vstupuje na evropský trh

7

Čínská značka Coolpad zahajuje „invazi“ do Evropy, přičemž Střední Evropa a Česká republika patří mezi stěžejní trhy. Coolpad se snaží zbavit nálepky „další čínské značky“ a má velké plány, některé z nich nastínili vrcholoví představitelé značky na otvíracím večírku.

Vstup značky na český trh proběhl už v srpnu, nyní jej oficiálně přijeli posvětit nejvyšší představitelé značky. O uvedení se tak postaral Zhongsheng Luo, viceprezident společnosti. Ten při úvodní proslovu vyzdvihl hlavně její dlouhou historii. Firma byla založena v roce 1993 a původně se věnovala vývoji a výrobě pagerů. S prvním telefonem přišla firma v roce 2003, o dva roky později pak uvedla svůj první Dual SIM a dual-standby mobil. Na americký trh přišla firma v roce 2012, ve stejné době také začala vyrábět smartphony s LTE. Společnosti vlastní totiž více než 5 000 patentů na mobilní aplikace, bezdrátové a LTE technologie, telekomunikace či Dual SIM technologie. Druhým největším akcionářem společnosti Coolpad se letos stala čínská společnost LeTV, která poskytuje streamovací služby.

Zhongsheng Luo, viceprezident Coolpadu, a Kamil Vacek z TCCM uvádějí novou značku na český trh.

Na co se tedy po příchodu nové značky těšit? V první řadě to budou nové modely, které rozšíří stávající spektrum čítající modely Porto a Modena. O co konkrétně se bude ještě upřesněno. Dále pak by to mělo být otevření showromů a také se jedná s operátory o začlenění telefonů do jejich nabídky.

TIP! Recenze Coolpad Porto – Telefon k nakousnutí

Na evropský trh vstupuje Coolpad prostřednictvím TCCM.

Diskuze ke článku
Redmarx
Myslim si, ze "cinsky" boom uz zacina odeznivat a lide se pomalu navraceji k tradicnim znackam, ktere vydrzi dele nez rok maximalne dva. Takze pokud to Coolpad mysli vazne, musi zvysit kvalitu produkce, coz zase tak snadne nebude.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze