Znáte legendární kampaň Think Different, ale jméno Ken Segall vám nic neříká. Ken Segall za touto reklamou stál jakožto kreativní ředitel reklamní agentury, která pro Apple pracovala. Mimo jiné je také autorem knihy Šíleně jednoduché: Posedlost jako základ úspěchu Apple.
Na nedávné přednášce v Jižní Koreji byl Ken tázán na téma, zda není Apple po odchodu Steva Jobse méně inovativní, než tomu bylo za jeho éry. Na tuto otázku odpověděl jasně: „Steve byl zcela jedinečný a nikdy nebude nikým nahrazen. Takže není možné, aby byl Apple stále stejný. Ale myslím, že jeho hodnoty jsou stále tam, jedineční lidé také, takže věci jdou kupředu. Myslím, že inovace se dějí ve stejném tempu, opravdu“. Segall také dal jasně najevo, že nějaké zásadní inovace ve světě smartphonů již nepřijdou, protože jde o hotové produkty, které již nelze nějak zásadně posouvat kupředu.
Kromě toho odpověděl na otázku ohledně rivality Applu a Samsungu a jejich nedávného soudu, který spor dovedl k závěru. Podle jeho slov jsou společnosti velice odlišné svou filozofií, ale vzájemně si vypůjčily nápady ostatních a nevidí na tom nic špatného.