Tentokrát si ale nebudeme přeplňovat hlavy finančními přehledy a sliby operátorů. Pojďme se spíše podívat, co nás čeká o Vánocích, a vlastně již teď, v televizi a dalších médiích. Jak T-Mobile, tak Vodafone, vyrazili do boje se zbrusu novými reklamními kampaněmi. T-Mobile nešetřil a přišel rovnou s Chuckem Norrisem, oblíbeným americkým hercem akčních filmů, profesionálním karatistou a chlapákem to od pohledu, který je v posledních měsících v kurzu v podobě vtípků a recese. Vodafone vsadil na české herce a přizval k sobě Pavla Lišku a Jiřího Macháčka, kteří namluvili dva Smrčky. I když obě kampaně nepostrádají důvtip a odlehčenou náladu, každá na to jde z trochu jiného pohledu. Pojďme se podívat, z jakého.
T-Mobile: I´m Chuck Norris!
Všichni známe vtípky a pořekadla o Chucku Norrisovi, který je, zdá se, nejtvrdší chlap na světě. Vtípky samozřejmě začaly po jeho rolích v akčních bijácích, kde byl Chuck tvrdší než skála a více cool, než Silvestr Stallone. A to už je co říci. Veškeré vtípky v reklamní kampani se tedy opírají právě o toto téma. Ale co, hlavně když se Chuck tváří tak nevinně. Kromě videí se zde můžete podívat i na několik obrázků z kampaně a také navštívit internetové stránky operátora, kde se dozvíte více. Také si nenechte ujít náš přehled novinek a slev u T-Mobile v listopadu.
Fotorámeček
Kapr
Příroda
Notebook
Televize
Vodafone: Pane Smrčku, povídejte.
Druhý operátor na to jde národně a nebudu sám, komu se kampaň líbí. Liška a Macháček jsou skvělé duo, které tentokrát sází na věčná témata o Vánocích, financích, politice i dalších taškařicích. Samozřejmě největším přínosem jsou samotní dva herci, kteří umělý a živý Smrček nadabovali dokonale a vtip tu je spíše v samotných konverzacích, než tématech za nimi. Ostatně, podívejte se sami. Více informací o slevách a Vánočních bonusech naleznete na oficiálních stránkách Vodafone. Také si nenechte ujít náš přehled novinek a slev u Vodafone v listopadu a detaily o Vánoční nabídce Vodafonu.
Ale Liška u VF je taky dobrej :D