Chuck Norris proti Smrčkovi: podívejte se na vánoční videa

4

Blíží se období Vánoc a operátoři startují s reklamními kampaněmi, jež mají nalákat potenciální zákazníky. Nejzajímavěji vypadá souboj T-Mobile s Vodafonem. T-čko vytasilo těžký kalibr v podobě legendárního herce Chucka Norrise, Vodafone sází na duo českých Smrčků s hlasy oblíbených herců. Kdo vyhraje přízeň zákazníků?

Tentokrát si ale nebudeme přeplňovat hlavy finančními přehledy a sliby operátorů. Pojďme se spíše podívat, co nás čeká o Vánocích, a vlastně již teď, v televizi a dalších médiích. Jak T-Mobile, tak Vodafone, vyrazili do boje se zbrusu novými reklamními kampaněmi. T-Mobile nešetřil a přišel rovnou s Chuckem Norrisem, oblíbeným americkým hercem akčních filmů, profesionálním karatistou a chlapákem to od pohledu, který je v posledních měsících v kurzu v podobě vtípků a recese. Vodafone vsadil na české herce a přizval k sobě Pavla Lišku a Jiřího Macháčka, kteří namluvili dva Smrčky. I když obě kampaně nepostrádají důvtip a odlehčenou náladu, každá na to jde z trochu jiného pohledu. Pojďme se podívat, z jakého.

T-Mobile: I´m Chuck Norris!

Všichni známe vtípky a pořekadla o Chucku Norrisovi, který je, zdá se, nejtvrdší chlap na světě. Vtípky samozřejmě začaly po jeho rolích v akčních bijácích, kde byl Chuck tvrdší než skála a více cool, než Silvestr Stallone. A to už je co říci. Veškeré vtípky v reklamní kampani se tedy opírají právě o toto téma. Ale co, hlavně když se Chuck tváří tak nevinně. Kromě videí se zde můžete podívat i na několik obrázků z kampaně a také navštívit internetové stránky operátora, kde se dozvíte více. Také si nenechte ujít náš přehled novinek a slev u T-Mobile v listopadu.

Reklamní kampaň T-Mobile

Fotorámeček

Kapr

Příroda

Notebook

Televize

Vodafone: Pane Smrčku, povídejte.

Druhý operátor na to jde národně a nebudu sám, komu se kampaň líbí. Liška a Macháček jsou skvělé duo, které tentokrát sází na věčná témata o Vánocích, financích, politice i dalších taškařicích. Samozřejmě největším přínosem jsou samotní dva herci, kteří umělý a živý Smrček nadabovali dokonale a vtip tu je spíše v samotných konverzacích, než tématech za nimi. Ostatně, podívejte se sami. Více informací o slevách a Vánočních bonusech naleznete na oficiálních stránkách Vodafone. Také si nenechte ujít náš přehled novinek a slev u Vodafone v listopadu a detaily o Vánoční nabídce Vodafonu.

Reklamní kampaň Vodafone

Díl 1.

Díl 2.

Diskuze ke článku
Raiden
Myslím že reklamy s Chuckem Norrisem měli velký potenciál, ale většina z nich je dost trapná
Vojta Dalekorej
Ano, souhlas. S Chuckem Norrisem se mohly udělat opravdu skvělé shoty, ale T-Mobilu se povedl snad jen ten fotorámeček. Škoda...
Ale Liška u VF je taky dobrej :D
Libor
Bohužel musím souhlasit s tím že jsem od T-Mobile a Chuck Norrise čekal o mnoho více. Chuck Norris mě zklamal letos už podruhé: poprví to bylo když odmítl zahrát krátkou roli v Expandables.
nikolka
To video s tím kaprem je nejlepší ze všech! :D Chuck Norris byl nejlepší nápad sehnat na tyto reklamy. Gratuluju T-mobile :)

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze