Česká značka Tactical expanduje na evropský trh s mobilním příslušenstvím

Česká značka Tactical expanduje na evropský trh s mobilním příslušenstvím
Fotografie: Tactical
  • Začátkem pro značku bylo 15 modelů ochranných skel pro smartphony
  • Dnes má firma portfolio o několika stovkách produktů
  • Společnost má sídlo v Praze

Popularita příslušenství značky Tactical pro chytré telefony, tablety či hodinky má raketový nástup nejen na českém trhu. Za jejím vznikem před 4 lety stála česká společnost BAKR, zkušený odborník v prodeji příslušenství ke spotřební elektronice. Dvacet let praxe a získané know-how promítl BAKR do vlastního moderního designu a výběru kvalitních materiálů. Výsledkem jsou odolné a zároveň „chic“ produkty Tactical, které zvyšují bezpečnost mobilních zařízení i vizuální dojem z nich. V České republice je značka v tuto chvíli nejsilnější v šíři nabídky náhradních řemínků k chytrým hodinkám.


Příslušenství Tactical pro chytré telefony, tablety či hodinky začínalo na českém trhu nabídkou 15 modelů ochranných skel pro smartphony. Dnes činí portfolio značky několik set produktů dostupných téměř ve všech státech Evropské unie. Obchodní tým značky Tactical sleduje dlouhodobé trendy na trhu s příslušenstvím a designuje své nové produkty tak, aby vyhovovaly technickým i estetickým nárokům zákazníků. Tento design je vytvářen přímo v pražském sídle značky.

V budoucnu Tactical plánuje ještě více rozšiřovat produktové portfolio, které je tvořené hlavně mobilním příslušenstvím na míru, tzn. příslušenství ke konkrétním typům telefonů, jako jsou kryty, ochranná skla a fólie, ale také příslušenství k chytrým hodinkám. V následujících měsících se zákazníci dočkají rozšíření portfolia v kategorii universálního příslušenství – Tactical nabíječek, datových kabelů, držáků telefonů do auta, vodotěsných pouzder a mnoho dalšího. „Nechceme jít jen cestou tradičních řešení, ale i vychytávek v segmentu smartphone příslušenství, které zde ještě nebyly,“ říká Josef Pizinger, produktový manager značky Tactical a dodává: „Naše vlastní cesta v tomto odvětví je pro nás tím nejzábavnějším a nejzajímavějším a věříme, že se máme s našimi zákazníky o co podělit.“ V roce 2021 bude také spuštěn oficiální web Tactical s kompletní produktovou nabídkou a informacemi o dostupnosti produktů u partnerských prodejců.

Moderním rysem Tactical je i ekologický obal produktů (packaging) z recyklovaného papíru. Plastové části balení jsou vynechány s cílem minimalizovat dopad na životní prostředí. „Jsme si vědomi neblahé celosvětové situace s produkcí odpadů, proto jsou všechny naše obaly pouze z již recyklovaného papíru. Zaměřením na výrobu ochranných produktů pro spotřební elektroniku také prodlužujeme životní cyklus těchto produktů. I nepřímo se tak snažíme přispět k šetření přírody,“ doplňuje Josef Pizinger.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze