Společnost Apple čelí další hromadné žalobě, ve které figurují tisíce lidí. Tentokráte se vše točí kolem nabíječek a dalšího příslušenství. Žaloba popisuje případ jedné údajně poškozené, Monicy Emersonové. Ta si na podzim 2016 zakoupila iPhone 7 a přes rok jej bez problémů používala. Pak se ale na jejím displeji začalo objevovat varovné hlášení o nepodporovaném příslušenství. Shodou okolností se to stalo hned poté, co uživatelka nainstalovala aktualizaci iOS.
Žaloba se bude snažit prokázat, že mezi těmito dvěma událostmi existuje souvislost. Jinými slovy, že Apple nutí svým zákazníkům nové příslušenství. Podobně jako jim nedávno snižoval výkon zařízení, aniž by je na to výslovně upozornil. K žalobě se připojilo několik tisíc dalších lidí a způsobená škoda dosála výše pěti miliónů amerických dolarů. Obžaloba viní Apple z lživého marketingu, neférových obchodních praktik a podvodu.
Obhajoba pak bude zřejmě argumentovat tím, že se po uvolnění dotčené verze iOS chyba nijak masově neprojevila a může jít jen o izolované případy dané používáním neoriginálního příslušenství nebo poškozením nabíjecího kabelu vodou/nečistotami.