Startup Nothing, který má na svědomí Carl Pei dříve působící ve společnosti OnePlus (na jejímž vzniku se rovněž podílel), čeká podle nejnovějších informací androidcentral.com světlá budoucnost. Sluchátka ear (1), která výrobce až doposud dodával na trh v limitovaném množství, si stihla za krátkou dobu působení ukousnut již 7 % z trhu prémiových TWS (opravdu bezdrátových sluchátek) na indickém trhu. Podle Manua Sharmy, ředitele indické divize Nothing, se přitom celosvětově vyexpedovalo již 180 tisíc kusů.
Sluchátka si z recenzí odnáší převážně kladná hodnocení, důležitou roli však bezpochyby hraje také marketing. Společnost Nothing se kromě (pravděpodobně uměle) vytvářeného strachu, že potenciální zákazníci promeškají možnost nákupu, profiluje také originálním vizuálem na sociálních sítích. Pouze sluchátky však údajně plány Nothing nekončí. V současnosti totiž podle ředitele indické divize pracují hned na pěti dalších produktech, které mají být (dle slov Sharmy) stejně ikonické jako ear (1).