Výrobce chystá hned několik modelů s rozličnou kapacitou a designem, soustředí se ale především na tenké tělo a laminátovou technologii, díky které baterie shazují nepotřebné gramy a jsou dostatečně tenké na to, aby se dali schovat do větší kapsy společně s přístrojem.
Ve vývoji jsou baterie o kapacitě 7000 mAh, 3500 mAh a 2000 mAh, minimálně do začátku. Největší baterie nebude rozměry přesahovat klasický smartphone (130 x 70 x 12,9 mm s hmotností 198 gramů) a měla by nabídnout tři plné nabíjecí cykly, než bude potřebovat nabití. O něco méně energie nabídne na cestách baterie s 3500 mAh a v plánu jsou i nejmenší baterie cylindrického designu s kapacitou 2000 mAh.
I ony by měly na akutní dobíjení bohatě postačit, vezmeme-li v úvahu, že jedny z nejvýkonnějších smartphonů na trhu mají kapicitu podobnou (Xperia ion s 1900 mAh, iPhone 5 s 1440 mAh a Galaxy S III s 2100 mAh).
Baterie se jako první dostanou na japonský trh. Už 13. října se v prodeji objeví cylindrická baterie, hned za ní budou následovat dvě zbylé s tenkým designem, které dorazí 14. listopadu. Cena by se měla pohybovat od 2300 (570 Kč) do 7000 yenů (1750 Kč), globální data vydání a cenové hladiny by se prý od těch japonských neměli moc lišit.
Zdroje: techhive.com, sony.jp