Snap, společnost která stojí za známou službou Snapchat, nedávno oznámila ztrátu 3 milionů aktivních uživatelů ve druhém čtvrtletí tohoto roku. Toto číslo se může jevit jako obrovské, v porovnání s aktuálními 188 miliony se však jedná „jen“ o cca 1,5 %. Zakladatel Snapchatu a jeho současný CEO, Evan Spiegel, se vyjádřil, že za odliv uživatelů může především redesign stránek z počátku letošního roku, který dokonce vyvolal petici uživatelů za návrat starého vzhledu. Můžeme jen hádat, jestli za tímto poklesem nestojí také konkurenční Instagram, který Snapchat úspěšně kopíruje.
I přes pokles aktivních uživatelů si Snapchat ve druhém kvartálu vedl nad očekávání. Příjmy vzrostly o 44 % a akcie poklesly pouze o 14 centů, v obou případech došlo k lepšímu výsledku, než očekávala Wall Street. Po zveřejnění těchto výsledků došlo tedy ještě k nárůstu akcií o 8 centů na 13,20 dolarů za kus.
Snapchat také nedávno vydal novou verzi Spectacles – brýlí, se kterými lze točit video. Tato verze nyní zvládá natáčet v HD rozlišení a je odolná vůči vodě. Uvidíme, jak dobře se budou tyto brýle za cenu 149,99 dolarů prodávat a zda si takto Snapchat nenajde nové uživatele.