Nové zákaznické centrum v sobě spojuje servisní podporu pro stávající majitele produktů Samsung a showroom, ve kterém si mohou zákazníci podrobně prohlédnout a také vyzkoušet novinky společnosti Samsung z oblasti mobilních technologií, audio-video či IT a rovnou si je zde i zakoupit.
„Nové Zákaznické centrum Samsung propojuje na 320 m2 plochy naše dosavadní přístupy k zákazníkovi – servisní centrum, showroom i prodejnu na jednom místě. Je také tréninkovým místem našich obchodních partnerů, kteří tak budou ještě lépe připraveni na veškeré dotazy zákazníků na prodejnách. V budoucnu plánujeme otevřít tento typ zákaznického centra i v ostatních větších městech České republiky,“ řekl Jin Hwan Kim, prezident společnosti Samsung Electronics v ČR a SK.
Zákaznické centrum Samsung se nachází v centru Prahy – ulice Ječná 36 (roh s ulicí Melounová). Zájemci jej mohou navštívit každý všední den od 9 do 18 hod a v sobotu v čase od 9 do 12 hod. U vybraných typů produktů Samsung poskytne servisní centrum zákazníkům náhradní přístroj po dobu opravy jejich stávajícího.
„Naše nové unikátní Zákaznické centrum bude mimo prémiové služby poskytovat i podporu pro zákazníky s přidanou hodnotou, jako například Smart phone akademie pro seniory. V rámci této akademie bude speciálně vyškolený personál společnosti Samsung usnadňovat osvojení si nejmodernějších technologií i starším zákazníkům,“ dodává servisní manažer společnosti Samsung David Mrzena.
Už jste nové zákaznické Pražské centrum Samsungu navštívili? Jaký na vás udělalo dojem?
Zdroje: obchod-samsung.cz
Vše bylo v pohodě až do chvíle,než jsem se dotázal jak dlouho bude můj tablet v servisu.
Odpověd byla šokující týden až měsís,protože důležitější jsou záruční opravy.Zajímavá odpověd.
Na mou poznámk když budou mít cca 500 záručních oprav tak můžu také čekat půl roku na výměnu baterie.
Odpověd zněla to je možné.
Na mé upozornění,že tento hovor se monitoruje jsem dostal odpověd,že bude na mne zaměstnancem,který se kterým hovořím poslána policie,cituji za neoprávněný monitoring tohoto hovoru,
Opravdu velmi vstřícné a uctivé jednání se zákazníkem.
Na můj dotaz jestli toto středisko je Samsungu jsem se dozvěděl,že jsou úpouze externí firma a centrála Samsungu czech republik dotyčného nezajímá.
Skvělá zkušenost dosud jsem měl veškeré mobilní zařízení at telefon,tablet,notebook značky Samsung,ale po této zkušenosti jsem nucen změnit značku.
Abych čekal na výměnu baterie několik týdnů je dost tristní a zdůvodnění ještě tristnější.