Acer Predator 8 GT-810

Acer Predator 8 GT-810

Stvořen pro hráče

Kvalitních mobilních her vychází čím dál více, ale ryze herních tabletů je jako šafránu. Pokud pro vás tablet představuje především zařízení pro zábavu, či přímo speciálně na hry, tak rozhodně zbystřete. V dnešní recenzi totiž otestujeme Acer Predator 8 GT-810, který je od základu stvořen pro hraní a maximální zábavu. Jak si tento tablet povede v našem testu a jak zvládne další úlohy?

Predator 8 jako herní konzole

Pokud myslíte hraní na tabletu vážně, tak si určitě budete chtít pořídit obal se stojánkem a gamepad. Zde Acer nabízí pouze vlastní obal a po gamepadu tedy budete muset sáhnout k jinému výrobci. Překvapuje nás to ale, protože pro počítače nabízí vlastní herní příslušenství, na kterém spolupracuje se společností SteelSeries. Ve skutečnosti to jsou tak jejich existující produkty s designem Predator. A jelikož SteelSeries nabízí i gamepady pro Android, tak překážka tu jistě nebyla. A nabízí se srovnání s konkurencí. Nvidia nabízí ke svému Shieldu kompletní příslušenství, které si ale také musíte koupit zvlášť.

Acer Predator 8 GT-810

Tablet sází, jak už jsme uvedli, na Intel procesor, který obstarává dostatečný výkon pro kteroukoliv hru v obchodě. V tomto ohledu tak může Nvidii směle konkurovat, ovšem s jednou nevýhodou – řada graficky pokročilých her nabízí speciální efekty přímo pro Shield, takže při přímém porovnání jedna hra poběží na obou tabletech stejně plynule, ale na Aceru nemusí vždy nabídnout srovnatelný vizuální zážitek.

V tomto ohledu největší problém spočívá ve výdrži baterie, která je až překvapivě nízká. Při hraní doma doporučujeme mít tablet připojen k napájení. Na cestách vám hry ovšem vybijí baterii poměrně rychle a nutností bude powerbanka.

Software: pro hráče jen naoko

Pokud je tablet určený hráčům, tak to určitě nemůže znamenat jen futuristické tělo a vysoký výkon. Rozhoduje také software. Opět musím konstatovat, že to Acer nemá lehké, protože ho musíme srovnávat s perfektně vybavenou konkurencí.

Zatímco Nvidia Hub vám dá přístup k exkluzivním hrám pouze pro zařízení Shield, streamovaným PC hrám a dovolí vám přes Wi-Fi hrát své hry z počítače na tabletu, tak Acer nabízí jen dvě základní aplikace, které působí podobně jen na první pohled. První je Game Shop, který představuje rozcestník pro stáhnutí her od Gameloftu, tedy rozhodně nic exkluzivního. Druhou aplikací je WildTangent Games, což je opět rozcestník obsahující seznam jednoduchých hříček zdarma.

Acer Predator 8 GT-810

Exkluzivní herní obsah tedy od Aceru čekat nelze. Nabízí alespoň jednu speciální volbu, za kterou si zaslouží pochvalu. Aplikace Predator MediaMaster je jednoduchý nástroj pro úpravu barev displeje. Předpřipravený herní režim upraví kontrast a teplotu barev tak, že třeba snadněji rozlišíte jednotlivé objekty. Když si pak na tabletu pustíte film, tak si přepnete na filmový režim, který zase obraz změkčí a ztmaví černou. Rozdíly vidět jsou, ale podobného efektu lze dosáhnout i s aplikacemi třetích stran.

Skoro se nabízí otázka, zda to je všechno. Pokud nepočítáte balíček herní měny do Asphalt 8, tak bohužel je. Acer vám nenabídne možnost nahrávat záznamy z her ani živě streamovat gameplay na Twitch. Kromě dalších funkcí mu chybí třeba velmi šikovná možnost namapovat si dotykové ovládání na herní ovladač, protože ne všechny hry ovladač podporují.

Acer tak nabízí tablet zaměřený na hráče, který zaujme extravagantním vzhledem, po stránce softwaru ale nepřináší nic zvláštního a budete muset hodně stahovat a nakupovat.

Líbilo se nám:
  • Při hraní padne do ruky