LG oznámilo finanční výsledky za rok 2019, ve kterém utržilo celkem 62,3 bilionu KRW (zhruba 1,2 bilionu korun) se ziskem 2,44 bilionu KRW (přibližně 47,3 miliardy korun). A jak se dařilo mobilní divizi?
Divize LG Mobile Communications v roce 2019 vygenerovala celkem 5,97 bilionu KRW (zhruba 116 miliard korun) v tržbách. Ve čtvrtém čtvrtletí se pak tržby ve výši 1,32 bilionu KRW (25,6 miliard korun) ve srovnání se stejným obdobím minulého roku snížily, a to v důsledku slabších prodejů smartphonů na zahraničních trzích.
Celoroční provozní ztráta v celkové výši 1,01 bilionu KRW (přibližně 19,6 miliard korun) reflektovala navýšené marketingové náklady na podporu prodejů vlajkových modelů. Strategie společnosti LG pro zlepšování výsledků mobilní divize v roce 2020 bude záviset na zavedení nových chytrých telefonů střední až vyšší třídy s podporou 5G sítí a pokračujícího úsilí o zlepšení efektivity nákladů.