Technologický svět se změnám nevyhne a musí být stále atraktivní. Toho si je vědom i Google a nejnověji ukuchtil inovované logo obchodu Google Play, kde nakupujete hry, aplikace a další multimediální obsah do svých zařízení. Už od dob Android Marketu (dřívější označení obchodu) se v logu vždy nacházela nákupní taška v pozadí. Jednoznačný rozpoznávací bod, že jde o nějaký obchod. To se však nyní změní a v novém logu už tašku nenajdeme. Zůstane pouze obligátní a barevný trojúhelník značící pestrost nabídky obchodu Google Play. Google tak se změnou logo poměrně zásadně zjednoduší.
S novým logem se nepotkáte jen při vstupu do obchodu, ale také v případě notifikací. Typicky u upozornění o právě nainstalované či aktualizované aplikaci. V následujících dnech a týdnech by se změna měla postupně promítnout u všech uživatelů.
Zdroje: androidpolice.com