Telefonica O2 se rozhodla připravit nový věrnostní program pro své zákazníky. Prostřednictvím sítě obchodních partnerů po celé republice jsou pro všechny zákazníky připraveny zajímavé slevy na produkty, služby a zážitky. Nezáleží na tom jestli má zákazník předplacenou kartu, běžný tarif, pevnou linku nebo připojení k internetu.
"Přicházíme s opravdu revolučním programem. Podmínkou jeho čerpání totiž není peněženka přeplněná věrnostními kartami. Našim zákazníkům k získání desítek či stovek nejrůznějších výhod u našich partnerů pouze jejich mobilní telefon," vysvětluje Martin Dvorjančanský, ředitel marketingu společnosti Telefonica Czech Republic. Všichni zákazníci O2 mají na výběr ze široké nabídky až sta výhod od partnerů z nejrůznějších oblastí: od zábavy, přes jídlo a oblečení až po cestování. Celkem mohou zákazníci čerpat své výhody na 750 místech v České republice – a další místa budou přibývat.
Pro čerpání výhod mohou zákazníci využít celkem čtyři způsoby. Využít mohou SMS zprávy, speciální aplikace pro platformy Android, iOS a Windows Phone, plnohodnotný web www.o2extravyhody.cz nebo mobilní verzi webu m.o2extravyhody.cz. Pravděpodobně nejzajímavější bude použití speciální aplikace pro Android, iOS a Windows Phone:
"Pro majitele chytrých telefonů jsme navíc připravili speciální mobilní aplikaci, která usnadňuje čerpání výhod – umožňuje filtrování nabídek podle momentální potřeby, například jen na jídlo nebo zábavu. Aplikace také ukáže zákazníkovi cestu k jeho výhodě na mapě," říká Jiří Dvorjančanský. Mobilní aplikace O2 Extra výhody je k dispozici od 3. září 2012 pro všechna zařízení s operačními systémy Android, iOS i Windows Phone. Výhodou aplikace je, že ji lze nainstalovat i do chytrých telefonů v síti konkurenčních operátorů – stačí, aby zákazník využíval například domácí internet od O2, a aplikace se všemi výhodami mu bude k dispozici.
Není potřeba žádná speciální registrace. Pokud například doma využíváte internet nebo pevnou linku O2, tak stačí do aplikace zadat číslo poslední faktury za služby a aplikace pozná, že jste skutečně klientem O2. To si aplikace následně zapamatuje a již po vás nebude vyžadovat ověření. Podobné je to také u webové verze, bohužel web si ověření nepamatuje, takže při čerpání budete muset vždy zadat číslo faktury nebo například telefonní číslo předplacené SIM karty (na tu vám následně vždy přijde jednorázové heslo).
Žádných změn v tarifech jsme se tedy bohužel nedočkali. Místo toho O2 zvolilo prakticky pouze rozšíření stávajícího programu O2 Extra. Nově se však veškeré výhody dají čerpat bez registrace, není třeba být členem klubu O2 Extra a výhody mohou využívat skutečně všichni zákazníci O2 včetně firemních klientů.
Co říkáte na tyto výhody vy? Kompletní tiskovou zprávu včetně všech podrobností, seznamu partnerů a výhod naleznete na stránkách www.telefonica.cz.