Společnost oznámila tržby za 4. čtvrtletí roku 2014 ve výši 14,06 miliard dolarů. Provozní zisk se vyhoupl na 253,31 milionů dolarů, to je meziročně o 28 % více, což je velkým příslibem do budoucna. Celá společnost pak vykázala čistou ztrátu ve výši 189,41 milionů dolarů, což může působit nemile, nicméně hlavním důvodem ztráty je dle společnosti odpis vyplývající z uzavření výroby plazmových televizí.
Mobilní divizi se daří a vykázala čtvrtletní tržby ve výši 3,48 miliard dolarů, což je meziročně o 5 % více. Velký podíl na vylepšení pozic mají zákazníci v Severní Americe, kde LG prodalo za jedno čtvrtletí 5,7 milionů smartphonů a jedná se při meziročním srovnání o 78% nárůst.
Celkově LG za uplynulý kvartál prodalo 15,6 miliónů chytrých telefonů a jde o mírný pokles ve srovnání se třetím čtvrtletím, kdy se podařilo prodat 16,8 milionů chytrých telefonů. Za celý rok 2014 pak LG prodalo 59,1 milionů smartphonů, což představuje nárůst o 24 %. Jihokorejské LG produkuje také tzv. feature phony, tedy telefony bez otevřeného operačního systému. Těch se za rok prodalo 19,1 milionů kusů a celkově se tak LG podařilo za rok 2014 prodat 78,2 milionů telefonů.
Zdroje: fonearena.com, gizmolead.com
Toto presne očakávam od SONY ale bez Nexus série to asi až tak reálne nieje vzhľadom na kvalitu materiálov a ceny...nemajú taký zisk ako plastový sansungh ktorý chce za smiešne materiály toľko ako Sony za kov a sklo...
Samo LG priznalo, že koketovali u LG G3 s kovom ale , že by to bolo drahé a ťažké...tak dali plast... ale aj cenu tomu prispôsobili na rozdiel ako sansungtu