Samsung se rozhodl v souvislosti s pandemií nového typu koronaviru prodloužit svým zákazníkům záruční dobu na jejich mobilní telefony. Pakliže kvůli koronaviru nemůžete uplatnit záruku na váš přístroj, kterému vyprší (vypršela) záruka v období od 15. března do 15. června 2020, můžete se spolehnout na prodloužení záruční doby do 15. července.
„V této náročné době jsme přesvědčeni, že je důležité držet spolu, i když musíme zůstat odděleni. Prodloužením záruční doby až o 4 měsíce chceme chránit zdraví našich zákazníků i našich servisních techniků a umožnit jim v klidu vyřídit případnou reklamaci,“ říká Jan Procházka, ředitel zákaznických služeb společnosti Samsung. A dodává: „V souladu s nařízením vlády jsme museli uzavřít značkové prodejny, servisy ale stále fungují – byť pochopitelně v upraveném režimu. Prosíme však naše zákazníky, aby před návštěvou servisního střediska nejdříve kontaktovali naši bezplatnou zákaznickou linku.“
Pokud v tuto chvíli potřebujete vyreklamovat váš telefon Samsung, měli byste dle výrobce nejprve využít bezplatnou zákaznickou linku 800 726 786, kde vám proškolení zaměstnanci poradí, jak dále postupovat. Pokud vám nevyhovuje klasický hovor, můžete na zmíněné číslo zaslat i zprávu přes WhatsApp. Následně bude nutné telefon zaslat do servisního střediska, případně se osobně do nadále fungujících středisek dostavit, jejichž seznam najdete níže.
- Servisní plaza Praha Ječná (Ječná 36, 120 00 Nové Město)
- Zákaznické centrum Brno (Nádražní 686/9, Brno, 602 00), Alza Techzone (Bubenské nábřeží 13, Praha, 170 00)
- Britex Kladno (Milady Horákové 125, Kladno, 272 01)
- Samsung plaza Ostrava (Nádražní 370/102, Ostrava, 702 00)