Herní služba Google Stadia využívá pokročilých cloudových technologií k přenosu veškerých dat mezi zařízením, na kterém uživatel hraje, a výpočetní jednotkou vzdálenou třeba stovky kilometrů daleko. Teoreticky by tak mělo být možné hrát nejen na tabletech, počítačích či telefonech, ale také na elektronických čtečkách? Že nevěříte?
Dánský student Sebastian Ørsted, jehož experimentu si všiml vice.com, vše otestoval a se svou čtečkou elektronických knih Onyx Book Max 3 se mu podařilo rozchodit hru Destiny 2 bez větších obtíží.
Zpoždění odezvy je odhadováno na rozmezí 500 až 1 000 milisekund, což je na poměry „e-inkového“ displeje vcelku slušná hodnota. Výsledku bylo dosaženo pomocí režimu X-Mode, který zvyšuje obnovovací frekvenci displeje při sledování videí. Na to, jak se hraje na čtečce knih s e-ink displejem, se můžete podívat v přiloženém videu.