Facebook má nové logo. Chce s ním odlišit firmu od aplikace

Facebook má nové logo. Chce s ním odlišit firmu od aplikace
5
  • Firma chce naznačit, že společnost a sociální síť jsou dvě odlišné věci
  • Bude používat různé odstíny podle projektu

Když Facebook před 15 lety začínal, znamenalo to jednu firmu, jednu sociální síť a jednu aplikaci. Jenomže jak roky přibývaly, vznikaly další a další funkce nebo tato společnost pohlcovala další firmy.

Facebook logo

Dnes tak pod křídla Facebooku patří Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal a plánovaná virtuální měna Calibra. Aby bylo zřejmější, že některé projekty nemají nic společného se sociální sítí (a jejími případnými problémy), představuje Facebook nové firemní logo. To přišlo o charakteristický tvar prvního písmene a bude používat kromě charakteristické modré také nejrůznější barevné odstíny.

Facebook Instagram
Při přihlášení do Instagramu bude nově (vpravo) daleko jasnější, kdo za touto sítí stojí.

V budoucnu toto logo Facebook použije, aby tak zvýraznil svoji účast na jednotlivých projektech.

Diskuze ke článku
Carda Carda
Carda Carda
Moc dlouhé a roztahané! Na 21:9 to zabere 2 až 3 řádky.
Carda Carda
Já Carda Carda váš UltraNudloidní Král prudím na všech fórech a píšu pořád dokola ty samý hovadiny jen proto že vám všem závidím že si můžete pořídit ty nové skvělé telefony s displejem 21:9 :-D

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze