Přitom není podstatné, nakolik kvalitním následovníkem nový tablet ve skutečnosti je. Zákazníci si jej mnohdy kupují jen z fanouškovství ke značce a setrvačnosti. Na druhou stranu novinka zaujme opravdu jemným displejem a výkonnější grafickou kartou. Je však také těžší a kvůli velké baterii se potýká také s nepříjemně dlouhým nabíjením. Objevují se také první zprávy o výrazném přehřívání tabletu i při běžné práci, což vede dokonce k samovolnému vypínání. Chcete-li tři miliony převést na trochu jiná čísla, můžeme vidět úspěch nového iPadu jako 42 000 kusů prodaných každou hodinu, případně 694 každou minutu.
„Nový iPad je blockbusterem díky třem milionům prodaných kusů a jedná se o nejlepší start v historii iPadu,“ řekl Philip Schiller, viceprezident světového marketingu společnosti Apple.
A tím křížová výprava tabletu rozhodně nekončí. Již nyní se nový iPad prodává v Británii, USA, Austrálii, Kanadě, Francii, Německu, Hong Kongu, Japonsku, Portoriku, Singapuru či Švýcarsku a tento pátek poputuje do dalších 25 světových zemí včetně České republiky.
TIP: Přečtěte si více o novém iPadu v našem preview.
Apple bohužel neodhalil, jaké země se na úspěchu podepsaly nejvíce. Řekl však, že mezi nejoblíbenější verze v Británii patřil iPad Wi-Fi + 4G s úložištěm 64 GB, tedy nejdražší verze.
Zdroje: unwiredview.com, bgr.com