Interbrand.com zveřejnil nový žebříček celosvětově nejhodnotnějších značek. Ihned na úvod uveďme, že se nejedná o žebříček hodnot jednotlivých společností, ale pouze jejich značek. Na prvním místě se nadále nachází Apple. Hodnota této značky se odhaduje na 323 miliard amerických dolarů. Na stříbrné pozici je již změna, dostal se na ni Amazon s hodnotou lehce přes 200 miliard a 60% meziročním nárůstem. Bronz bere Microsoft s 53% nárůstem a hodnotou 166 miliard dolarů.
Až na 4. místě je Google, který meziročně klesl o dvě příčky, přičemž jeho hodnota ztratila zhruba 1 % a činí 165 miliard dolarů. První pětku pak uzavírá Samsung s hodnotou téměř 63 miliard dolarů, přičemž si meziročně polepšil o jednu příčku. Velmi dobře si vedou i sociální sítě. Nejvýše je nepřekvapivě Facebook, a to na 13. místě, další je Instagram, jemuž patří 19. příčka.