Nastavení služeb, kontrola útraty, ale také zábavní obsah včetně her, soutěží a multimédií. Mobilní aplikace Můj T-Mobile letos slaví pět let od svého spuštění a její výhody využívá již 1,7 milionu unikátních uživatelů. Aplikace, která si díky propracovanému obsahu vysloužila i vysoké uživatelské hodnocení, si k pětiletému výročí nadělila několik novinek a již brzy se zákazníci mohou těšit na další řadu exkluzivních akcí operátora i externích partnerů.
Aplikaci Můj T-Mobile si zákazníci oblíbili ihned po jejím spuštění v roce 2018 a již během prvního roku vyrostl počet aktivních uživatelů téměř pětinásobně. Samozřejmostí bylo i zavedení plateb přes Apple Pay a Google Pay, které usnadňují úhradu vyúčtování. Aktuálně ji uživatelé hodnotí známkou 4,4 hvězd z pěti.
Pro koncové i firemní zákazníky
Silnou stránkou aplikace je především práce s uživateli, individuální přístup a široká nabídka služeb. Zákazníci v ní mohou kompletně spravovat svůj účet, a to včetně změny tarifu nebo i nákupu telefonu v rámci prodloužení smlouvy.
Aplikace se řadí mezi tři nejoblíbenější způsoby dobití předplacených karet a platby za vyúčtování. A myslí i na B2B zákazníky – jako jediná na trhu umožňuje koncovým B2B uživatelům dokoupení dat. Řadu praktických funkcí v ní v rámci B2B naleznou také administrátoři.
V budoucnu by pak díky implementaci služby Bank iD měli mít všichni uživatelé možnost stát se novým zákazníkem T-Mobile skutečně jen na pár kliknutí – jednoduše zakoupením SIM karty přímo v aplikaci: „Od počátku stavíme aplikaci na osobním přístupu k uživatelům a kvalitním obsahu, který neustále vylepšujeme. Naším cílem je, aby si naši zákazníci mohli v budoucnu v aplikaci vyřídit vše, co potřebují,“ doplňuje Eva Nora, manažerka digitálních služeb v T-Mobile.
Gamifikace aplikace a další exkluzivní výhody
T-Mobile svou aplikaci profiluje jako místo, které neslouží jen ke kontrole stavu dat nebo platbě vyúčtování, ale také k zábavě. Právě propracovaná gamifikace je tím, čím se Můj T-Mobile výrazně odlišuje od obdobných aplikací na trhu. Herní obsah je mezi uživateli velmi oblíbený a soutěží se pravidelně účastní půl milionu z nich. Tradiční adventní kalendář přilákal vloni 600 tisíc unikátních návštěvníků, do velikonočního hledání vajíček s možností výhry T Phonu se letos zapojilo 215 tisíc lidí: „Naši zákazníci herní obsah cíleně vyhledávají a oceňují i pravidelné akce, jakou je třeba adventní kalendář s charitativním přesahem. Gamifikace aplikace nám navíc dává možnost ukázat uživatelům všechny její funkce, která dosud třeba neobjevili,“ doplňuje Andrea Výborná, expert řízení digitálních kanálů v T-Mobile.
Velký úspěch zaznamenala i sekce Srdcovky, která exkluzivně pro zákazníky T-Mobilu nabízí řadu výhodných nabídek externích partnerů a brzy se chystají další novinky. Aktuálně sekci využívá 1,3 milionu uživatelů.
„Chceme být našim zákazníkům nablízku a aplikace nám umožňuje s nimi interagovat zábavnou formou a nabídnout i něco navíc – třeba v podobě exkluzivních výhod od našich partnerů. Měla by být místem, kam se naši zákazníci budou rádi vracet, kde se odreagují a nebudou řešit jen vyúčtování,“ uzavírá Andrea Výborná, expert řízení digitálních kanálů v T-Mobile.
Vývoj aplikace Můj T-Mobile probíhá kompletně v Indii a od počátku je koncipován společně pro všechny země, kde skupina Deutsche Telekom působí. V Evropě má celkem 18,6 milionu zákazníků. Grafiku historických milníků k výročí naleznou zákazníci od dnešního dne přímo ve své aplikaci.